Als we bij Starbucks zijn aangekomen bespreken we het schema van welke datum we willen gaan en om welke tijden. We gaan met het vliegtuig en we vertrekken vanaf het vliegveld.
Lynn pov
Een week later is het zover we gaan eindelijk naar Mallorca. Het is 3:00 en ik kom traag mijn bed uit. We moeten om 5:00 op het vliegveld staan. Ik trek mijn sportlegging aan met een lekkere warme trui erboven. Het is namelijk in een vliegtuig altijd koud.Als ik mijn outfit aan heb is het 3:15 tijd om mijn haar te doen en wat make up op. Ik doe mijn haar in een half knotje en doe naturel make up. Het is nu al 3:30 en ik moet echt opschieten want om 4:00 word ik opgehaald door Corbyn.
Jack, Jonah & ik rijden mee met Corbyn en Amy, Emma, Zach en Daniel rijden samen in de auto van Daniel. Het is een uur rijden dus we komen om 5:00 op het vliegveld aan en dan moeten we nog door de douane etc.Ik ontbijt nog wat en pak mijn koffer. Mijn ouders zijn net uit bed gekomen en ik neem afscheid, "tot over twee weken" ik sluit de deur en Corbyn staat in zijn eentje te wachten in zijn auto. Ik loop naar Corbyn toe en glimlach naar hem. Ik leg mijn koffers neer in de achterbak en ik ga naast hem zitten in de auto en we rijden door naar Jack en Jonah. Hun hebben vannacht bij elkaar geslapen dus dat is lekker makkelijk. Als Corbyn en ik voor het huis van Jack staan komen ze maar niet en het is nu al 4:05 en we moeten echt vertrekken omdat het een uur is rijden en we moeten er 5:00 zijn. Net als ik naar de deur toe kom lopen gaat de deur net open. Jack en Jonah stappen uit het huis van Jack met hun koffers achter hun aan. "lekker laat" zeg ik lachend. Ze verontschuldigen zich en leggen hun koffers ook achterin de auto en stappen samen op de achterbank. Ik ga weer naast Corbyn zitten en we rijden naar het vliegveld.
Emma pov
"Wat duren hun lang, het is al 5:10 en we hadden 5:00 afgesproken" ik loop een beetje rondjes en Daniel kijkt me telkens aan. Ik loop naar hem toe en geef hem een kus, hij word helemaal rood en ik lach. "Oh daar zijn ze!" roept Zach naar ons en we lopen op hun af.
"Sorry, Jack en Jonah kwamen te laat uit hun huis" zegt Corbyn. We lopen met zijn allen richting de douane en na een paar uren zitten we eindelijk in de wachtruimte. Het is nu 6:30 en 7:00 vertrekt ons vliegtuig.Zach pov
Amy leunt tegen mij aan en ze valt bijna in slaap "wakker blijven Amy, we vertrekken zo" Amy kijkt op "ja maar ik ben zo moe"
"je kan slapen in het vliegtuig" zeg ik overtuigend tegen Amy. Ze knikt en gaat rechtop zitten. Er roept een vrouw om dat we richting het vliegtuig kunnen lopen. We moeten door een loopgang en komen uit in het vliegtuig. Er zijn plaatsen van drie en we gaan zitten op onze plekken.Amy - Zach - Jack
Daniel - Emma - Jonah
Lynn - Corbyn -We krijgen een uitleg met wat we moeten doen als er iets gebeurd en vervolgens stijgen we op. Na een aantal uren dalen we eindelijk en zijn we aangekomen in Mallorca.
Lynn pov
Ik stap uit het vliegtuig en we lopen door naar het vliegveld. Als we klaar zijn bij het vliegveld lopen we naar buiten. Het is bloed heet dus ik doe mijn trui uit. Onder mijn trui heb ik een hempje. We nemen twee taxi's en we worden gebracht naar het appartement wat we hebben gehuurd. Ja echt, we hebben een appartement voor ons achten gehuurd dus dat word extra gezellig. Als we voor ons appartement staan loopt Corbyn naar de deur en opent het appartement met de sleutel die we op hebben gehaald. De deur gaat open en we zien meteen al een hele grote trap. We lopen naar binnen en iedereen claimt een kamer. We hebben besloten dat de meiden op een kamer gaan en dat Daniel en Corbyn op een kamer gaan en Jack, Jonah & Zach samen. Als iedereen zijn koffer heeft uitgepakt. Sluiten we het appartement af en gaan we in onze zwemkleding naar het strand.
JE LEEST
✰ the only person i love ;; why don't we.
FanfictionLynn Smith. Een meisje dat gepest werd. Door dat gepest is ze verhuisd, maar in deze nieuwe stad is het leven 10x beter. Ze word populair & heeft veel vrienden. Maar wat als boven vriendschap ook relaties kunnen ontstaan? ☁️ Een boek over; - Why do...