Emma pov
Na de kus open ik mijn ogen. Ik kijk Daniel aan en hij word rood. Ik kijk weg en schenk iets te drinken in. Hij legt zijn hand op de mijne en ik kijk hem alweer in zijn fel blauwe ogen aan. Voordat ik het weet drukt Daniel nog een kus op me lippen. En ondertussen gaat de zon onder.
Jack pov
Het is vrijdagavond en ik verveel me dood, alweer. Ik doe mijn schoenen aan en ik pak mijn skateboard en loop het huis uit. Ik gooi mijn skateboard op straat en ga erop staan. Ik skate wat en doe een paar trucjes. Totdat ik ineens Corbyn zie rijden in zijn auto. Hij stopt voor me neus en vraagt of ik mee wil. Ik gooi mijn skateboard in de auto en spring over de deur heen aangezien Corbyn een auto zonder dak heeft. "Waar gaan we heen?" vraag ik aan Corbyn en ik hoor hem twijfelen. "We kunnen wat mensen ophalen en ergens heen gaan ofzo, ik bedoel het is nog maar 20:45" ik knik en we rijden als eerst naar Lynn.
Ik stap uit de auto en Corbyn blijft zitten. Ik loop naar Lynn haar voordeur toe en bel aan. De deur word geopend door haar moeder. "En wie zijn jullie?" de moeder van Lynn kijkt raar naar Corbyn en dan vervolgens naar mij. "Wij zijn Corbyn en Jack en wij vragen ons af of uw dochter met ons mee komt." Ik geef een geheim glimlachje en kijk naar Lynn haar moeder. Corbyn hoort niks van het gesprek en knikt maar wat. "Jack! wat doe je hier?" hoor ik ineens vanuit haar huis vandaan komen. Lynn gaat voor haar moeder staan en stuurt haar vervolgens naar de woonkamer. "Corbyn en ik vroegen ons af of je ergens mee gaat chillen ofzo." Lynn knikt en doet haar schoenen aan.
Als we met zijn drieën in de auto zitten rijden we door naar Zach zijn huis. Als Lynn en ik voor Zach zijn huis staan doet Amy open. Amy draagt een trui en een voetbalbroekje van Zach. Amy laat ons binnen en op de bank zitten Zach en Jonah Fifa te spelen. "We vroegen ons af of jullie mee gaan ergens chillen." Zach en Jonah knikken en ze sluiten de playstation af. Amy rent naar boven en doet snel haar eigen spijkerbroek aan maar houd wel de trui van Zach aan. Als we voor de auto staan bedenken we hoe we gaan zitten. Aangezien we met zijn zessen zijn en er maar 5 plaatsen in de auto zijn. Amy gaat op Zach zijn schoot. Jonah en Ik zitten achterin en voorin zitten Corbyn en Lynn.
"Waar zijn Emma en Daniel eigenlijk? Ik kan ze niet bereiken" vraagt Jonah aan ons. "Op een date" hoor ik Lynn zeggen. Iedereen kijkt elkaar aan en we glimlachen. "Tortelduifjes" zegt Corbyn en we schieten allemaal in de lach.
Jonah pov
We rijden naar een park en Corbyn parkeert zijn auto. We stappen uit en lopen naar een bankje waar we gaan zitten. "Truth or dare?" vraag ik terwijl ik de rest aan kijk. Zach begint en hij vraagt het aan mij. "Truth"
"Vind jij iemand op dit moment leuk?" vraagt Zach met een geheim lachje. Ik schud nee en vervolgens vraag ik iets aan Corbyn. "Dare" Corbyn staat op en leunt tegen een boom aan. "Geef een meisje hier een zoen" Lynn kijkt meteen weg en Amy kijkt naar Zach. "Nou zoveel keus is er niet aangezien Amy al een vriend heeft" Corbyn kijkt Lynn aan en Lynn word heel erg rood. Terwijl iedereen vol met spanning aan het kijken is staat Lynn op en loopt ze naar Corbyn toe. Ze kijken elkaar in de ogen aan en dan..
JE LEEST
✰ the only person i love ;; why don't we.
FanficLynn Smith. Een meisje dat gepest werd. Door dat gepest is ze verhuisd, maar in deze nieuwe stad is het leven 10x beter. Ze word populair & heeft veel vrienden. Maar wat als boven vriendschap ook relaties kunnen ontstaan? ☁️ Een boek over; - Why do...