13'

208 6 3
                                    

Lynn pov

Ik loop met Emma en Amy achter de jongens aan naar de auto. 'Ik vraag me af of we die meiden nog gaan tegenkomen in het appartementencomplex' zegt Amy fel. Emma en ik lachen en als we bij de auto zijn gaat Jonah weer rijden.

Als we bij ons appartement zijn plof ik meteen neer op de bank. Corbyn komt op mij aflopen en geeft mij een kus. ''Je hoeft je echt geen zorgen te maken over die meiden schat'' zegt Corbyn zo lief mogelijk tegen mij. Ik draai met mijn gezicht naar hem en kijk hem in zijn ogen ''dat doe ik niet'' zeg ik terug.

17:00 We lopen met de hele groep naar het restaurant in het appartementencomplex. Het is een klein en knus restaurantje, maar vooral heel gezellig. Als we aan de tafel zitten komt ineens het groepje meiden van het strand langs. Ze zeggen gedag en lopen dan weer verder. Ik kijk naar Emma en Amy met een blik van ''dat viel wel mee'' en ze knikken. ''Ik hoorde dat er vanavond een feest is in het appartementencomplex, zullen we gaan?'' vraagt Jack. We gaan ermee akkoord en we bestellen wat te drinken en te eten. Als we klaar zijn met ons avond eten rekenen we af en lopen we terug naar het appartement. Als we in het appartement zijn ga ik met de twee meiden naar de badkamer. ''Ik vraag me af of we die vier meiden van het strand vanavond ook zullen zien'' zegt Emma bezorgd. ''Ja waarschijnlijk wel'' zegt Amy boos. ''Laten we er maar gewoon iets leuks van maken'' zeg ik. Ondertussen maken we elkaar op met make-up en doen we onze feestkleding aan. Als we helemaal klaar zijn lopen we terug naar de woonkamer. Op de bank zitten de jongens al een kwartier te wachten op ons ''zijn jullie eindelijk klaar?'' zegt Jonah. ''Oh wacht! ik wil toch iets anders aan'' zeg ik voor de grap. De jongens zuchten en kijken boos en verdrietig. ''Grapje natuurlijk!'' zeg ik en ik pak mijn tasje.

We lopen met zijn allen naar de plaats waar het feestje is. De muziek horen we al van een afstand en we zien ook allemaal flitsende lichten. Als we voor de deur staan moeten we eerst een alcohol test doen, aangezien ze dat hier niet schenken. Na 5 minuten staan we binnen. Iedereen is lekker aan het dansen op de luide muziek. Corbyn pakt mijn hand vast en neemt me mee naar de dansvloer. De rest van het groepje komt er ook bij en we staan vervolgens met zijn allen te dansen op de muziek. Als ik om mij heen kijk zie ik Emma en Daniel lekker close dansen. Ze lachen naar elkaar en flirten ook. ''Moet je eens kijken hoe die twee tortelduifjes daar staan te dansen'' zeg ik tegen de rest. Iedereen lacht.

Amy pov

Als ik samen met Zach naar de bar loop staat een van die strand meiden achter de bar. ''Wat een verassing'' denk ik terwijl ik zucht. Zach pakt mijn hand en bestelt twee cola's. Op het naamkaartje van de meid achter de bar staat Saar. Saar kijkt mij arrogant aan en doet super lief tegen Zach bij het inschenken van de cola. ''Dat word dan 4 euro, maar voor jou 3 euro omdat je zo knap bent'' zegt ze zo leuk mogelijk tegen Zach. Ik kijk haar met een boze blik aan en trek Zach naar me toe en geef hem een kus. Ik pak de cola en loop ermee weg. ''Wat is haar probleem?! ze ziet toch dat wij iets hebben'' zeg ik tegen Zach. Zach kijkt me aan en probeert me te kalmeren ''ze kan me toch niet krijgen, ik vat het alleen maar op als een compliment'' zegt hij. Ik kijk weg en loop naar het toilet toe, maar daar...

Je hebt het einde van de gepubliceerde delen bereikt.

⏰ Laatst bijgewerkt: Jun 06, 2020 ⏰

Voeg dit verhaal toe aan je bibliotheek om op de hoogte gebracht te worden van nieuwe delen!

✰ the only person i love ;; why don't we.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu