12'

231 6 0
                                    

Lynn pov
Als we voor de ijskraam staan krijgen Corbyn en ik getrakteerd op een ijsje. We gaan met zijn allen bij een tafeltje zitten en we eten het ijsje zo snel mogelijk op. Als we allemaal het ijsje op hebben besluiten we terug te gaan naar het appartement. We lopen naar onze handdoeken en vouwen ze op.

Als we weer zijn aangekomen bij het appartement is het ondertussen al 17:34. We besluiten om ergens uit eten te gaan.

Als iedereen heeft gedoucht en zich heeft aangekleed en klaargemaakt gaan we met zijn allen naar een restaurant wat dicht in de buurt zit. We komen uit bij een restaurant met uitzicht over het hele strand. Ik ga zitten op mijn stoel en ik bekijk de menu-kaart ik bestel een drankje met een pizza, zoals we eigenlijk allemaal doen. Niemand is in de mood om iets anders te eten dan pizza. Als de ober er is met onze gerechten beginnen we snel met eten. We hebben zoveel honger na een dag reizen en zwemmen.

Na het restaurant lopen we terug over het strand. Ik loop samen met Corbyn hand in hand, terwijl de zon onder gaat. We lopen samen achteraan en dan ineens stopt Corbyn en hij pakt mijn andere hand ook vast. De rest heeft niets door en loopt verder. Ik weet niet wat er gebeurd tot ik ineens Corbyn zijn lippen voel op mijn lippen. Dit magische moment lijkt eeuwen te duren, na de kus open ik mijn ogen en geef ik hem snel nog een kus met als vervolg een knuffel. Ik wordt zo gelukkig van deze jongen.

Als we weer bij het appartement zijn ploffen we allemaal neer op de bank. We praten uren met elkaar door en uiteindelijk is het bed tijd. We besluiten niet zo laat te gaan slapen omdat we morgen lekker vroeg op pad gaan. 

8:30 uur.

Ik word wakker van de wekker en ik kijk Emma en Amy aan. Ze knijpen een oog open en dan draaien ze zich weer om. 'Ik word helemaal gestoord van die wekker!' zegt Amy. 'Ja alsof we die wekker niet vaak genoeg horen als we school hebben' voegt Emma er nog bij toe. Ik moet lachen en ik stap uit bed. Ik doe mijn haar in een knot en ik draag een veel te groot t-shirt met een kortbroekje.

Als ik beneden kom in mijn eentje (aangezien Amy en Emma nog in bed liggen ;p) zie ik alle jongens aan de keukentafel zitten

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Als ik beneden kom in mijn eentje (aangezien Amy en Emma nog in bed liggen ;p) zie ik alle jongens aan de keukentafel zitten. 'Wow ik had niet verwacht dat jullie nu al beneden aan de keukentafel zouden zitten' zeg ik lachend. De jongens lachen en dan stappen ze opzij. Achter hun staat een ontbijt voor ons allen die ze hebben laten bezorgen. Ik glimlach en ga ook aan de keukentafel zitten. De andere twee meiden komen sloom en half slapend van de trap aflopen. Als ze aan de keukentafel zitten zie ik toch een glimlach van ze. We ontbijten met zijn allen en dan stappen we in de auto en Jonah rijd. 

Als we bij een ander strand zijn aangekomen besluiten we te parkeren en lekker even voor de afkoeling te gaan zwemmen. We leggen onze handdoeken neer in het zand en Emma, Amy en ik besluiten een ijsje te gaan halen voor ons allemaal. Als we bij de ijskraam staan ziet Emma vanuit haar ooghoek dat er een groep meiden bij de jongens is gaan zitten. 'Meiden.. kijk is wat er bij ONZE jongens zit' zegt Emma. Ik draai me zo snel mogelijk om en ik zie gewoon dat die meiden staan te flirten met de jongens terwijl een van hun mijn vriend is! We kopen snel de ijsjes en net als we aan komen lopen rennen die meiden snel weg. Als we bij de jongens zijn kijken ze ons raar aan. 'Ja wat?!' zegt Amy fel. Zach kijkt geschrokken en probeert Amy meteen te kalmeren en op te vrolijken. 'Wat deden die meiden hier?' vraagt Emma zo normaal mogelijk. 'Oh, ze kwamen gewoon een praatje maken. Ze zitten in hetzelfde appartementencomplex als ons' zegt Jack zo lief mogelijk. Emma, Amy en ik kijken elkaar meteen aan. 'Het zal wel..' zegt Emma.


✰ the only person i love ;; why don't we.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu