Emma pov
Terwijl ik eet kijk ik Daniel aan, en net op dat moment zie ik dat hij een foto van me aan het maken is. Vervolgens glimlacht hij en typt hij iets. Ik krijg een melding binnen en pak mijn telefoon. ^@seaveydaniel heeft je genoemd in een verhaal^ ik tik op zijn insta verhaal en zie een foto van mij met een hartje erbij. Ik lach naar hem en maak vervolgens ook een foto van Daniel.
Daniel pov
Ik staar in Emma's ogen en vervolgens naar haar lippen. Ik pak mijn telefoon en stuur een berichtje op app naar haar "je ziet er mooi uit vandaag." zet ik neer. Ik druk op verzenden en zie dat de vinkjes blauw worden. Ze kijkt naar mij en bijt vervolgens op haar lip van de zenuwen ik lach naar haar en ze word rood.
Na het etentje loop ik naar Emma toe er gaan heel veel zenuwen door mij heen maar ze kunnen mij niet stoppen. Als ik voor haar sta kijk ik haar aan.
"Wil je een keer met me uit?" vraag ik kalm.
"Als een date?" zegt ze terug.
"Ja als een date, met jou" ik kijk haar in haar ogen aan en haar wangen kleuren rood. Ze lacht naar mij en knikt vervolgens. Tot we ineens worden geroepen door de rest van de groep.Lynn pov
Het is 15:00 in de middag en we besluiten om naar huis te gaan. Jack en ik stappen in de auto van Corbyn en we rijden naar huis eerst zetten we Jack af en vervolgens rijden we door naar mijn huis. Voordat ik uitstap kijk ik Corbyn aan en zeg ik nog bedankt van dat ik bij hem kon slapen. Hij knikt en kijkt me dan ook aan "je bent altijd welkom Lynn" zegt hij met een knipoog. Ik ga met mijn hand door zijn haar heen en glimlach dan. Hij komt dichterbij en kijkt me in mijn ogen aan zijn ogen sluiten en ik zie dat zijn lippen steeds dichterbij komen. Snel stap ik de auto uit en ren ik naar mijn voordeur ik pak de sleutels uit mijn jaszak en probeer zo snel mogelijk de deur te openen. Als ik de deur open heb ren ik naar binnen en sluit ik de deur. Ik kijk door het kleine raampje heen en zie dat Corbyn erg ongemakkelijk en verdrietig is. Ik draai me om en zak op de grond. Wat heb ik toch gedaan?
Ik zie dat Corbyn wegrijd en hang mijn jas op. Ik kan me niet beseffen wat er zonet allemaal is gebeurd ik loop de woonkamer binnen en mijn ouders zitten op de bank. Mijn vader leest de krant en mijn moeder kijkt tv. Mijn ouders kijken meteen op als ik de deur sluit. "Wat is er gebeurd?" vraagt mijn moeder bezorgd. "Hoe bedoel je?" ik ga zitten en kijk mijn ouders aan. "Er is iets met je gezicht ik zie het aan je" zegt mijn moeder. "Niks hoor" zeg ik snel en ik probeer een glimlach te krijgen op mijn gezicht. Mijn ouders veranderen snel van onderwerp en ze vragen me hoe het logeren was. Ik kan er niet over dat ik lieg tegen mijn ouders over dat ik bij Corbyn sliep, maar ja het moet maar gewoon. Want als ze erachter komen dat ik bij een jongen sliep heb ik voor eeuwig huisarrest. Ik loop naar boven en pak mijn telefoon. Ik kan het niet laten rusten dat Corbyn mij probeerde te zoenen. Ik kijk naar buiten en het word al donker. Tijd om te avond eten en om in slaap te vallen.
Amy pov
Als ik wakker word lig ik in de armen van Zach. Vandaag hebben we 3 maanden verkering. Ik draai me om naar Zach en zie dat hij nog slaapt. Ik geef hem een kus en hij word daar wakker van. Zijn wangen zijn rood gekleurd, vervolgens draai ik me weer om om de wekker uit te zetten. Ja het is een normale schooldag dus we moeten gewoon naar school. Zach knuffelt me en draait zich om naar zijn nachtkastje om er een kaart uit te halen met chocola. Op de kaart staat een foto van ons met de tekst "i love you" en in de kaart heeft Zach een lief verhaaltje voor me geschreven. Ik druk een kus op zijn lippen en sta dan op.
Lynn pov
Het is 8:45 en ik loop naar school. We hadden vandaag alweer het eerste uur uitval dus ik ben 9:15 in. Ik staar naar de grond en geniet van het weer. Het is vandaag 24 graden dus ik heb een spijkerrokje met een t shirt aan. Ondertussen zie ik dat Corbyn langs rijd met zijn auto en hij kijkt me verdrietig aan. Hij stopt niet om me mee te nemen maar hij rijd gewoon door. Ik loop snel verder zonder om te kijken.
Als ik op school aankom zie ik mijn groepje al zitten. Ik vraag vriendelijk of Emma en Amy mee willen komen naar het toilet. De meiden staan op en lopen me achterna. In het toilet leg ik het hele verhaal uit van wat er was gebeurd met dat Corbyn mij wou zoenen. "Wat?! waarom zoende je hem niet terug" zegt Amy zelfverzekerd. "Ik ken hem nog maar net.." zeg ik verlegen terug. "Dus je vind hem wel leuk?" vraagt Emma aan mij. Ik staar naar de spiegel en bijt op mijn lip. "JA DUS!' Schreeuwen ze in koor. Ik kijk naar ze en knik voorzichtig. "Maar toen hij je wou zoenen ging je er snel van door" zegt Emma. "Ik wist gewoon niet wat ik moest doen, ik heb zoiets nog nooit meegemaakt" de monden van de meiden vallen open. Ik kijk ze aan en vraag om een ander onderwerp. De meiden praten door elkaar heen en ik probeer ze te dimmen. Emma begint eerst haar verhaal te vertellen over Daniel. "Daniel vroeg me dus op een date." Amy kijkt Emma met grote ogen aan en Emma praat meteen door. "En toen zei ik ja natuurlijk!" schreeuwt Emma keihard. Amy en ik krijgen een lach op ons gezicht en nu begint Amy te praten "Vandaag heb ik dus 3 maanden met Zach." Emma en ik kijken haar aan en Amy begint spontaan te blozen. We eindigen in een groepsknuffel en we lopen terug naar de jongens.
JE LEEST
✰ the only person i love ;; why don't we.
FanfictionLynn Smith. Een meisje dat gepest werd. Door dat gepest is ze verhuisd, maar in deze nieuwe stad is het leven 10x beter. Ze word populair & heeft veel vrienden. Maar wat als boven vriendschap ook relaties kunnen ontstaan? ☁️ Een boek over; - Why do...