4'

417 14 1
                                    

Corbyn pov

Ineens hoor ik een harde klap ik draai me om en Lynn ligt op de grond. Ik probeer haar meteen wakker te maken en gelukkig lukt dat. Emma komt aanrennen met een icepack en ik leg die meteen op haar hoofd.
"Mijn hoofd bonkt" zegt Lynn met een zware vermoeide stem. "Lynn blijf liggen" Ik til Lynn op en loop naar mijn slaapkamer en leg haar neer in mijn tweepersoonsbed. Jack komt aanlopen met een bekertje water en zet het neer op mijn nachtkastje. "Ik ben zo moe" zegt Lynn vermoeid. "Lynn, ga slapen" en voordat ik mijn zin heb afgemaakt valt ze al in slaap. Ik leg een deken over haar heen en sluit de deur.

Ik heb iedereen naar huis gestuurd. Aangezien het al laat werd en omdat Lynn is flauwgevallen. Ik ruim alle bekers en zakken chips op er liggen nog een paar bekers maar dat doe ik morgen middag wel. Ik loop naar boven en ik kijk hoe het met Lynn gaat. Ik open de deur een beetje en ik zie dat ze nog slaapt. Ik sluit de deur weer en loop naar de badkamer ik poets mijn tanden en kleed me om in een joggingsbroek met een t-shirt. Ik ga naar mijn ouders kamer en doe de tv aan ik start Netflix op en klik op teen wolf en begin te kijken.

Lynn pov

Ik open mijn ogen en ik lig in een wild vreemde kamer. Waar ben ik? en hoe ben ik hier beland? Mijn hoofd bonkt nog steeds en ik voel me nog steeds erg zwak. Het is 00:30 en ik probeer op te staan. Ik doe het licht aan en bekijk de kamer. Het komt me niet bekend voor en ik raak een beetje in paniek. Ik kan niet meer herinneren wat er is gebeurd de laatste avond alleen dat Zach en Amy stonden te zoenen. Ik op de kamerdeur en loop naar de overloop. Ik hoor stemmen en geluid komen uit de kamer tegenover mij ik loop naar de deur toe en draai aan de hendel de deur gaat open en daar zit iemand. Corbyn, "Lynn? je bent wakker!" zegt Corbyn verrast. "Waar ben ik?" mompel ik en ik kijk Corbyn aan. "In mijn huis"
lacht Corbyn. Ik kijk hem verbaasd aan en verander van onderwerp. Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe ik hier ben beland.

Nadat Corbyn mij het hele verhaal heeft uitgelegd dat ik ineens ben flauwgevallen loop ik naar de badkamer toe. Ik neem een aspirine en ik kijk in de spiegel. Mijn ogen zijn rood en onder mijn ogen zit een zwarte mascara laag. Ik pak wat water en probeer het weg te halen. Nadat het eindelijk weg is komt Corbyn binnen ik glimlach naar hem en bedank hem nog een keer. "Geen dank" hoor ik hem zeggen. "Corbyn?"
"Ja?"
"Zou ik hier vanavond kunnen blijven slapen?" komt langzaam uit mijn mond. Hij kijkt naar me en hij trekt me in een knuffel "Natuurlijk!" zegt hij blij en dan sla ik mijn armen om hem heen. Na een lange knuffel pak ik mijn telefoon die nog in mijn zak zit en ik app mijn ouders met dat ik bij een vriendin blijf slapen. Als zei zouden weten dat ik bij een jongen slaap komt het niet goed. Ik heb toestemming van mijn ouders gekregen en ik stop mijn telefoon weer in mijn broekzak. Corbyn zegt tegen me dat ik op zijn kamer kan slapen en dat ik wat kleding van hem kon lenen. Ik open de kast en pak een zwarte hoodie met een grijze joggingsbroek ik trek het aan en stap mijn bed in.

De volgende ochtend word ik wakker van de wekker. Ik sla de deken van me af en loop naar de slaapkamer waar Corbyn ligt. Ik open de deur maar er is geen Corbyn te zien dan ruik ik de geur van pancakes ik loop van de trap af en open de woonkamer deur. Daar staat Corbyn pancakes te maken "goeiemorgen" zeg ik moe en ik loop naar de keuken toe. Ik pak twee borden en zet ze neer op de tafel met bestek. Als Corbyn klaar is met pancakes bakken schuift hij ze op onze borden. Ik pak nog wat stroop en begin dan te eten. "Hoelaat hebben we vandaag school?" vraag ik aan Corbyn. "9:15, het eerste uur valt uit namelijk" ik zucht. "Kon je dat niet eerder zeggen had ik langer kunnen blijven liggen" Corbyn lacht me uit en loopt dan naar de keuken toe met onze borden. Ik loop naar boven en doe de kleding aan die ik gister avond ook aan had. Als ik op mijn hoofd druk voel ik het nog steeds wel bonken maar het is niet meer zo erg. Ik loop naar de badkamer toe en pak een aspirine ik kijk naar mijn make-up loze hoofd en voordat ik het weet komt Corbyn de badkamer binnen lopen.

✰ the only person i love ;; why don't we.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu