9'

304 6 2
                                    

'Ze kijken elkaar in de ogen aan en dan..'

Lynn pov

Komen Emma en Daniel aanlopen. Snel doe ik een stap naar achter en draai ik me om. Corbyn is inmiddels naar Daniel toegelopen en vraagt hoe de date was. Dat was weer lekker ongemakkelijk bedenk ik in mijn hoofd. Dan vind ik hem
eindelijk leuk en dan staan we op het punt om elkaar te zoenen en dan gebeurd er dit. Ik loop naar Emma toe en ze vertelt Amy en mij alles over de date. Ik glimlach naar haar en pak dan mijn telefoon tijd voor een groepsfoto. Als we de foto met de hele vriendengroep hebben gemaakt stel ik hem in als profielfoto bij de groep op WhatsApp. Snel kijk ik naar Corbyn en hij glimlacht, ik hou van zijn lach.

Vijf minuten later lopen we door het park heen. We praten over van alles tot Jonah aan het woord komt. ''Emma en Daniel jullie hebben zojuist een belangrijk moment verpest'' Emma kijkt op en vraagt zich af wat er dan was gebeurd als ze het niet had 'verpest'.                                           ''Corbyn en Lynn stonden op het punt om te zoenen tijdens Truth or Dare..''                                               Ik kijk snel weg en zie Corbyn ontzettend rood worden. ''Sorry'' zegt Daniel terwijl die lacht. Snel veranderd het onderwerp naar de vakantie die eraan komt. ''Zullen we anders met zijn allen een paar daagjes weg, Ibiza ofzo?'' stelt Jack voor. Iedereen stemt erin mee en we gaan zitten bij een picknick tafeltje. ''Dus zullen we even plannen over deze vakantie trip?'' vraagt Amy aan de rest. Iedereen knikt en uiteindelijk zijn we er over uit dat we met zijn allen naar Mallorca willen. We nemen afscheid van elkaar en vervolgens gaat iedereen naar huis.

Jack en ik stappen in de auto bij Corbyn en we rijden naar huis. Als we Jack hebben afgezet bij zijn huis blijven alleen Corbyn en ik nog over in de auto. Corbyn rijdt naar een random parkeerplaats en stopt ineens. ''Wat doe je?'' vraag ik verlegen aan Corbyn. ''Je hebt nog iets te goed..'' maakt Corbyn duidelijk. Hij kijkt me lang in mijn ogen aan en buigt dan naar voren en ineens voel ik de lippen van Corbyn op mijn mond. Als de kus voorbij is kijken we elkaar in de ogen aan en er komt vervolgens een tweede kus.

Volgende dag op school

Lynn Pov

Als ik wakker word kijk ik op mijn telefoon. Het is vandaag de laatste schooldag. Ik zie dat ik een berichtje heb van Corbyn.

corbs🤯
Ik mis je zachte lipjes 💋

Ik glimlach en type snel wat terug. We hebben besloten de kus nog even geheim te houden. We hebben namelijk nog niets. Ik loop naar de kast toe en kies een zomerse outfit, het word namelijk 30 graden vandaag. Als ik de outfit heb uitgezocht trek ik hem vervolgens aan.

Ik zoek nog wat leuke sieraden uit die erbij passen en kies een paar sneakers

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Ik zoek nog wat leuke sieraden uit die erbij passen en kies een paar sneakers. Ik loop naar beneden en ik zie dat mijn moeder warme broodjes heeft klaargemaakt. Mijn moeder vraagt of ik nog vakantie plannen heb en ik vertel over het vakantie idee van Mallorca met de vriendengroep. Ze vind het een erg leuk idee en geeft me toestemming. Dan hoor ik de deurbel. Ik loop naar de deur toe en zie dat Corbyn daar staat. Hij draagt een wit T-Shirt met een korte spijker broek. "Wil je meerijden naar school?" vraagt Corbyn met een glimlach. Ik knik en laat hem even binnen omdat ik nog een paar dingen moet doen. Hij houd een gesprek met mijn moeder en ik merk dat ze elkaar mogen. Ik krijg een glimlach op mijn gezicht terwijl ik mijn tas aan het inpakken ben. "Klaar om te gaan" zeg ik tegen Corbyn en vervolgens staat hij op. We lopen de deur uit en stappen de auto in. "Ik kan nog steeds niet geloven wat er gister is gebeurd" zegt Corbyn zacht. Ik ga met mijn hand door zijn haar heen en zeg "nee, ik ook niet helemaal". We rijden door naar school en de vriendengroep zit zoals gewoonlijk al aan de tafel waar we altijd zitten. We lopen er samen naar toe en gaan zitten. Jonah begint over de vakantie en iedereen heeft toestemming gekregen om mee te gaan.  Als we de boeken inleveren komt Emma naar me toe gelopen. "Heb ik het moment gister echt verpest?" vraagt ze twijfelend met een verdrietig gezicht. "Nee, natuurlijk niet! het was erg ongemakkelijk" zeg ik lachend terug. Ze krijgt een glimlach op haar gezicht en samen lopen we naar lokaal 12 omdat de mentor ons nog iets wil vertellen. Als de schooldag voorbij is lopen we allemaal naar buiten. "Eindelijk een paar weken niks doen en met mijn beste vrienden naar Mallorca!" zegt Zach vrolijk. We geven elkaar een groepsknuffel en besluiten om met zijn allen naar Starbucks te gaan wat we ook deden aan het begin van het jaar.

✰ the only person i love ;; why don't we.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu