TANITIM

23 3 2
                                    

       Derin bir boşluktayım sanki. Hiçbir şey hissetmiyordum. Sadece boşluk.

Gözlerimi yavaşça açtım. Gözlerimi açmak zor gelmişti bir an. Sanki yıllardır uyuyordum .Hafifçe aralayabildigim gözlerimle birşeyler görmeye çalıştım. Birkaç beyaz kıyafetli adam gördüm. Kolumu kaldırmaya çalıştığımda çok keskin bir acı hissettim. Kollarıma bakmaya çalıştığımda görebildiğim tek şey vücuduma batırılmış onlarca kabloydu. Neden buradaydım ben ? Ne zamandan beri yatıyordum burada?

"Uyanıyor ! " diye bir ses duydum. Benden mi bahsediyorlardı? Ardından bir ses duydum.

"Çabuk uyutun onu , çabuk . O asla uyanmamalı.

     Bu sesin sahibini tanıyordum. Önceden yaşadıklarım teker teker gözümün önüne gelirken bu kişiden daha da nefret ettim. Hareket etmeyi geçtim, konuşamıyordum bile. Bana bunları o yapmıştı.

     Birinin yüzüme birşey taktığını hissettim. Bir maskeydi. Maskenin içindeki tuhaf kokolu gaz burun deliklerimi doldururken bir an nefesim kesildi. Biliyordumki beni kurtaracak tek bir kişi bile yoktu. Bir gün buradan çıkacaktım ve o zaman herkesin kabusu olacaktım. Ne yazık ki o zamana daha çok vardı.
      O tuhaf gazı iliklerime kadar hissettim. Gözlerim kapanırken görebildiğim tek şey üstüme kapatılan bir fanustu.

Gerisi sonsuz bir karanlık…

SONSUZLUKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin