Çalan alarm sesiyle homurdanarak uyandım. Ne güzel rüya görüyordum.
Gözlerimi ovarak yatağımdan kalktım. Bir kaç saniye sonra kendime geldiğimde gözlerimi odada gezdirdim. Tabi ya tamamen unutmuştum.
Biz dün taşınmıştık buraya. Yüzüm asılırken dolabımdan bir tişört ve pantolon alıp giydim. Eşyalarımı daha tam olarak yerleştirmemiştim. Kıyafet yığınımın içindeki tarağımı zar zor bulup çıkardım.
Aynanın önüne geçip uzun kumral saçlarımı taramaya başladım. Kumral saçlı, ela gözlü 1.74 boylarında sıradan bir kızdım.
Bugün yeni okuluma başlayacağım için çantama gerekli eşyaları koyup odamdan çıktım, aşağı indim. Annem Mary kahvaltı hazırlamıştı.
"Günaydın tatlım" dedi annem gülümseyerek. Bende gülümsedim "günaydın" dedim anneme ve masaya oturdum. Herşeyi ağzıma tıkıştırmaya başladım. 3 erkeğin yiyebileceğinden daha fazla şeyi yiyebilirdim. Hiçbir zaman tam olarak doymazdım. Annem de bu halime alıştığı için birşey demiyordu artık."Ee heyecanlımısın ? Bugün yeni okuluna başlıyorsun dedi annem kahvesini yudumlarken.
Gerçekten heyacanlıydım. Yeni bir şehir, yeni bir ev, yeni bir okul ve yeni arkadaşlar. Bunlar benim için zordu. Kafamı 'evet' anlamında salladım.
Kahvaltımı bitirdikten sonra hala aç olduğumu farkettim. Oflayarak masadan kalktım.
Annemle evden çıkıp araba doğru yürüdük. Annem sürücü koltuğuna yerleşirken ben arka koltuğa geçip kafamı cama yasladım.Siz şimdi babamı merak etmişsinizdir.
Babam annemle beni uzun bir zaman önce terk etmişti. Ben 6 yaşındayken gitmişti hemde. Tam 11 yıldır onu hiç görmüyordum ama o kadar özlüyordumkiAyrıca halam, amcam, teyzem yada dayım yoktu. Büyükbabam büyükannemde yoktu. Bir tane kuzenim var ama onunda ailesi öldü. Sadece annemle ben vardık. Bazen o kadar yalnız hissediyordumki o an ölmek istiyordum .
Araba durduğunda başımı camdan çektim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SONSUZLUK
Fantasy"Senin karanlığın benim beyazıma bulaştığı bir hikaye bu..." "Birazcık büyü Bir tutam ölümsüzlük Çürümeyen bir beden Asla durmayan bir kalp Muazzam bir güç Bir kadehte kan Eşittir sonsuzluk" (Yeni kitaptır bölümler sık aralıklarla gelecektir)