Dedicatie: Nmjklp
"Nu credeam ca atat de repede"
ByunM24
A doua zi, Baekhyun se trezii devreme pentru a se pregatii pentru noua sa slujba.Era nerabdator sa isi faca prieteni noi si sa il faca pe Chanyeol mandru de el . Acum , ca scopul era atins, nu avea altceva de facut decat sa isi traiasca viata . Scopul sau era de a-l invata pe Chanyeol cum sa iubeasca si cum sa traiasca intr-o viata de cuplu era ca si terminat. Reusise, insa cand a acceptat sa isi traiasca viata cu el, nu se gandii cum ar fi daca cineva ar aparea intre ei. Si in niciun caz nu s-ar fi gandit ca el, ar fi cel care se raceste de aceasta casnicie. Era sigur pe el ca va fi fidel pana la capat si ca nimic si nimeni nu il poate face sa devieze de la drumul sau cu Chanyeol . Era.
Cand o persoana apare in calea ta, facandu-te sa simti un oarecare interes pentru ea, se spune ca poate iti este sortit, ori ca daca iubesti doua persoane in acelasi timp, sa o alegi pe a doua pentru ca aceasta nu ar fi aparut daca o iubeai cu adevarat pe prima .
Pe de alta parte, oare si Baekhyun gandea asa ? Daca ar fi gasit pe cineva mai bun decat Chanyeol ? Daca l-ar fi parasit pentru a experimenta lucruri cu o alta persoana ? Toate aceste ganduri ii distrugea ziua lui Chanyeol. Nu isi putea lua gandul de la scena petrecuta in casa lui acum cateva ore, ori la cum Baekhyun s-ar putea indragostii de altcineva, acum ca are ocazia de a cunoaste mai multe persoane. Daca era mai bun decat el? Sa ii ofere mai multa iubire? Respect? Timp? Se temea de aceasta abandonare mai mult decat de singuratate. Tot ce stia era ca Baekhyun ii aducea fericire si ca nu ar fi putut renunta la el oricat de mult s-ar gandii. Numeni nu era pentru el, decat Baekhyun . Dar oare s-a gandit Chanyeol ca Baekhyun, crezand cu tarie in fidelitatea proprie, ar fi cel care greseste treptat pana ajunge la final? Finalul cui? Al casniciei lor .
Cei doi erau siguri ca vor fi impreuna si ca se vor iubii de aici pana la batranete, mai putin Chanyeol. El nu credea in iubire eterna. Stia ca va venii vremea in care Baekhyun ii va spune, tinandu-i mainile in ale sale: "Sa divortam, pentru ca m-am indragostit de altcineva." insa nu i-ar fi trecut nici in o mie de ani ca se va intampla cand ii era lumea mai draga .
Depresia este un sentiment ce te face adesea sa te simti inutil. Sa te simti ca si cum doar gresesti continuu, cum ranesti persoane doar prin propria prezenta . Totul se duse pe apa sambetei atunci cand Baekhyun, dupa doar o saptamana de lucru, il anuntase pe Chanyeol , printr-un simplu sms, de intarzierea lui nemotivata in acea seara . "Voi ajunge tarziu acasa in seara asta, asa ca poti manca fara mine."
Asa se simtea Baekhyun cand manca singur ? Atat de deprimat si incomplet? Isi abandona-se betisoarele in ramenul pe care il pregatise rapid, lasand mancarea sa se raceasca, apoi privii spre fereastra ce impiedica ca stropii de ploie ca cadeau cu viteza sa invadeze casa . Isi pierudu mainile in buzunarele pantalonilor sai, apoi lasa un oftat zgomotos sa ii paraseasca gura, simbolizand greutatea pe care o ducea in suflet in acele momente.Va urma .
La 5 stelute pun next ❤️
CITEȘTI
" Say YES my love ! " •Chanbaek FINALIZATA
RomancePrima carte Chanbaek din 2019 de pe profilul meu . Chanyeol este obligat ca in ziua in care face 27 de ani sa se casatoreasca cu fiul unor oameni bogati . Pentru el casatoria reprezinta o inchisoare in care toata lumea are de suferit . Ce va spune...