Say Yes my love
"Atat de romantic, incat ai stricat momentul"
ByunM24
Atunci isi aduna toate gandurile bune, toate momentele frumoase petrecute cu Chanyeol isi puse mana pe clanta usii, insa cand a vrut sa intre in baie pentru a creea un moment unic ca intre intragostiti, Chanyeol deschise usa. Baekhyun tresarii rosind in obraji, apoi se departa, masandu-si ceafa incercand sa para natural.
—Ce faci ?
Intreaba iesind din baie.
—Eu ? Doar...incercam sa imi imaginez cum ar arata patul mai la dreapta.
Spune aratand spre pat.
—Tinand mana pe clanta ?
—Parea stricata .
Zambii el nevinovat.
—Tu ...voiai sa intrii in baie stiind ca eu sunt acolo?
Intreaba Chanyeol analizand situatia.
—Oh serios? Nu am stiut ca esti acolo... asa repede ai facut dus ?
Intreaba vazandu-i parul ud. Purta doar o pereche de pantaloni de trening.
—Yaa!
Spune Chanyeol tragandu-l de mana in bratele sale. Baekhyun isi puse din instinct mainile pe pieptul lui gol.
—Da-mi drumul...
Spune calm.
—Mmm nu. Niciodata .
Spune el romantic.
—Chanyeol..nu incerca sa ma indupleci pentru ca nu iti merge .
—Chiar deloc ?
—Nu.
Spune sigur pe el, incercand sa iasa din stramtoarea lui, insa Chanyeol ii saruta aici colo gatul.
—Chanyeol, stai.
Spune zambind satisfacut.
—Noi nu am avut inca ... spune sarutandu-l scurt, noaptea nuntii.
Baekhyun rosii instant, simtind cum corpul sau incepe sa arda din ce in ce mai tare, astfel se trage din bratele sotului sau, agitandu-se .
—Cred ca ... o sa fac o ... nunta ... baie!
Spune agitat intrand in baie cat ai clipii.
Chanyeol zambii timid apoi se arunca in pat, uitandu-se la televizor.
—De ce m-am casatorit cu el?! El ma face sa fiu asa agitat!
Isi spune Baekhyun dandu-si tricoul jos. O busitura usoara se auzii din dormitor ceea ce l-a facut pe Baekhyun sa dea fuga la usa inchizand-o cu cheia.
—Sa nu indraznesti!
Striga el din baie.
—Nu stiu despre ce vorbesti.
Spune Chanyeol privindu-si degetele de la piciorul drept ce au facut un contact agresiv cu patul, cand voia sa intre peste el.Baekhyun a stat o vreme in dus. Un dus cu apa rece era cea mai buna solutie , credeam el. Dar a avut un efect negativ asupra lui, intrucat o tuse puternica incepu sa il cuprinda .
—Ce frig e...
Isi spuse el cand intra in camera. Isi puse pe el o bluza cu maneca lunga si pantaloni de trening, renuntand la pijamale, apoi intra sub patura langa Chanyeol ce dormea deja .
El se foii cateva minute , apoi il privii. Nu voia sa creada ca l-a iertat atat de repede. Poate ca ... el chiar nu avea nimic cu fata aceea. Se hotara sa il creada pe cuvant pana cand nu vede cu ochii sai .
Se apropie putin cate putin de el, ajungand aproape de el. Patul era prea mare, pentru ei, care isi doreau sa stea cat mai aproape.
Chanyeol isi intinde dintr-o data mana tragandu-l pe baiat in bratele sale, incalzindu-l .
—Ai racit ?
Intreaba Chanyeol fara a deschide ochii. Baekhyun doar isi trecea degetul pe fata lui, conturandu-i fata, ochii, nasul si buzele .
—Mm. Posibil.
—De ce faci asta?
—Este placut sa te stiu aproape.
Spuse sincer.
Chanyeol isi deschise ochii, ce il facu pe roscat sa isi indeparteze mana. Brunetul se apropiase de el sarutandu-l lent .
—Sa nu crezi ca am uitat ce s-a intamplat in seara asta.
Spune Baekhyun cand se indeparta.
—Ti-am spus. Eu chiar nu am facut nimic. Ea mereu face asta, cu toti angajatii.
—Ea nu trebuie sa faca asta cu tine bine ?!
Spuse el uitandu-se pe tavan.
—Esti gelos cumva ?
—Nu. Bineinteles.
—Oh, asta inseamna ca ... nu te temi ca m-ai putea pierde?
—Nu sunt gelos pentru ca stiu ca ea nu te-ar putea iubii vreodata cum o fac eu.
Spune apoi se intoarce cu spatele la el, invelindu-se bine .
—Tu...tu ai spus ceea ce cred eu?
Intreaba el zambind, punandu-si capul pe umarul roscatului.
—Eu ? Ce am spus...?
Intreaba timid.
—Asa de romantic a fost. Ai stricat momentul.
—Tu le strici mereu.
—Nu-i asa .
—Ba da.Ei au continuat cu discutii prostesti pana cand au adormit . Erau atat de apropiati, doar ca nu isi dadeau seama . Se iubeau atat de mult,dar ... abea acum au realizat.
Cuvintele lor din fata altarului pareau a fi fortate, insa au simtit cu adevarat ca vor fi fericiti impreuna.Va urma.
*Capitolul asta a venit mai devreme :))))
Sper sa va placa si mai urmeaza unul curand ⭐️👏
CITEȘTI
" Say YES my love ! " •Chanbaek FINALIZATA
RomantizmPrima carte Chanbaek din 2019 de pe profilul meu . Chanyeol este obligat ca in ziua in care face 27 de ani sa se casatoreasca cu fiul unor oameni bogati . Pentru el casatoria reprezinta o inchisoare in care toata lumea are de suferit . Ce va spune...