Say YES my love !
"FARA REGRETE"
ByunM24
(Porniti o melodie lenta, la alegere)
In acea seara a fost momentul in care Baekhyun si-a pierdut interesul. Nu voia sa mai asculte nimic . De ce ?
Era aproape de ora 11 noaptea. Baekhyun il asteptase deja de doua ore. L-a sunat din nou. Acelasi raspuns: "Ajung curand".
A trecut peste faptul ca dimineata l-a ignorat dupa ce s-a chinuit o ora sa pregateasca micul dejun pe care pana la urma, l-a mancat singur, insa era deja prea mult. Se saturase de monotonia asta .
Urca scarile, lent incercand sa se impace cu gandul ca, in cateva ore, locul asta nu ii va mai apartine . Casa in care, credea el, va avea cele mai frumoase momente din viata lui . Nimic din ce isi dorea, nu s-a adeverit, desi ii placea totusi sa creada ca Chanyeol ii lumineaza viata . Cu timpul, asteptandu-l zilnic, nevoia de a-l vedea si de a petrece timp cu el, il facuse sa realizeze, totusi tarziu, ca il iubea pe Chanyeol . A pus suflet in tot ceea ce a facut , insa Chanyeol nu a pretuit nimic.
Merge in debaraua special amenajata, unde isi depozita lucrurile pe care nu le folosea prea des, cautandu-si trolerul. Voia sa fie liber. Si-a impachetat in graba cateva haine, cat sa ii ajunga in timpul sederii sale la hotel, apoi cand vru sa iasa pe usa, s-a intors. A lasat bagajul jos, a luat o foie si un pix pe care a asternut cateva cuvinte vagi, dar care erau exprimarea durerii lui. "Ai grija de tine cat lipsesc. Nu ma astepta, nu ma voi intoarce curand. Mananca bine si intoarce-te devreme acasa!"
Lasa hartia langa cina pe care o pregatise si dus a fost . Plecase intr-o zi racoroasa de la sfarsitul lui aprilie, cand ploia statu sa inceapa .In aceasi seara, trecut de miezul noptii cand Chanyeol isi descalta pantofii asezandu-i la locul sau, fara a face mizerie, se oprii cateva secunde in fata mesei, privind spre farfuria cu mancare ce se racise de mult timp, apoi prinse intre degete bietul lasat de sotul sau.
Citii biletul si merse rapid spre dormitor. Credea ca este o gluma proasta. Cum sa il paraseasca? Dar oare, in viziunea lui Chanyeol, Baekhyun ii era fidel indiferent de actiunile sale?
Il sunase, insa acesta avea telefonul inchis . Cateva mesaje, cateva apeluri , insa degeaba . Tot ce reusii sa faca era sa ii lase un mesaj pe retelele de socializare, pentru a stii ca este bine, ca nu i s-a intamplat nimic.
"Nu iti cer sa vorbesti cu mine, doar, trimite-mi un mesaj . Sa stiu ca esti bine . Ca ai mancat si ca ai unde dormii, ori ca este cald unde dormi. " .In noaptea aceea, nu putu dormii. A stat cu ochii pe pereti, gandindu-se daca a gresit cu ceva . Si realizase ca el ii promisese ca o vor lua de la capat si ca va fi mai dragut cu el.
A fost vina lui .***
Trecusera cateva zile. Zile care facuse trecerea de la aprilie la mai. Era in jur de doi mai. Chanyeol inca nu aflase nimic despre Baekhyun, iar asta nu ii dadea pace . Era disperat sa afle despre situatia sotului sau. Casa era atat de goala. Abea atunci Chanyeol realizase ca defapt, Baekhyun era cel care facea casa sa se simta ca "acasa". Ii putea spune acasa, oricarui loc in care era el . Florile din gradina nu mai aratau atat de bine, precum aratau inainte . Patul lor, era rece in fiecare dimineata pe partea stanga, unde el dormea de fiecare data, iar baia din fiecare seara , nici ea nu era la fel. Inainte se simtea relaxat cand intra in cada, era calm. Acum aceasta ii provoaca doar agitatie si stres continuu. Trebuia sa il aduca pe Baekhyun acasa. Cu orice pret!
Ziua de cinci mai, il surprinde pe Chanyeol intr-o florarie din centrul orasului, cumparand un buchet de trandafiri rosii. A cumparat sampanie si un tort dragut, apoi a mers acasa , unde le puse la loc sigur . Daca el nu il putea aduce inapoi, soacra lui sigur putea .
—Doamna Byun! Buna ziua, ma bucur sa va aud . Da, suntem bine. Defapt, voiam sa va cer o favoare .
Spune el zambind in coltul gurii.In dimineata de sase mai, Chanyeol gasise locatia. A reusit intr-un final.
—Ce cauti aici ?
Intreaba roscatul cand deschise usa.
—Am venit sa te iau acasa.
Spune tare si raspicat, foarte sigur pe el .Va urma...
CITEȘTI
" Say YES my love ! " •Chanbaek FINALIZATA
Storie d'amorePrima carte Chanbaek din 2019 de pe profilul meu . Chanyeol este obligat ca in ziua in care face 27 de ani sa se casatoreasca cu fiul unor oameni bogati . Pentru el casatoria reprezinta o inchisoare in care toata lumea are de suferit . Ce va spune...