2/3
"E copilul nostru!"
ByunM24
—Imi place mult asta !
Isi spune Baekhyun gasind o pijamaluta in forma de unicorn.
—Baekhyun...
Se auzii in spatele baiatului ceea ce il facu sa isi intoarca privirea.
—Oh....credeam ca ai plecat.
Spune el deranjat de prezenta lui.
—Nu pot pleca... trebuie sa imi acorzi o sansa Baekhyun! Te iubesc intelegi?! Te iubesc mult Baekhyun!
Spune Taehyung tare si clar .
—De ce ii spune domnul asta lui tati te iubesc?
Se auzii in spatele lui Baekhyun dintr-odata.
—Chanyeol...
Soptii Baekhyun obsevandu-si sotul impreuna cu fiica lor prezenti . Ea era in bratele lui Chanyeol, apoi se agatase de gatul barbatului cand Taehyung se uita la ea .
—Vreu sa plec ...
Spune fetita punandu-si capul pe umarul sau pentru a nu-l mai privii pe Taehyung.
—Shh, esti cu mine .
O linistii Chanyeol mangaindu-i spatele .
Fetita pe care Chanyeol o numii de fiecare data cand apuca "printesa mea" , dadea dovada de o diplomatie exemplara. Era foarte ascultatoare si inteligenta, iar asta il facea pe Chanyeol sa o iubeasca si mai mult .
Baekhyun nu stia daca daca sa se bucure pentru ca He-Neul ii spusese tata, ori daca sa se teama de reactia lui Chanyeol.
—Ha-Neul vrei inghetata?
Intreba Chanyeol lasand-o jos .
—Bine .
—Baek, mergi cu ea .
Baekhyun privii temator spre asa zisul sau prieten, apoi ii prinse mana fetitei mergand spre standul cu inghetata.
—Yaaa! Ce crezi ca faci?
Spuse Chanyeol apropiindu-se.
—Cine era ... fetita aia? De ce .. de ce i-a spus lui Baekhyun tata?
Intreba el cu vocea tremurata.
—E copilul nostru! Parca te-am avertizat cu privire la sentimentele tale. De ce nu ne lasi in pace ?
Vorbele lui Chanyeol ii ranisera pe baiat, astfel privii spre podea trist.
—Nu imi pot schimba sentimentele !
—Vazand ca Baekhyun nu te-a ales pe tine, cred ca ar trebuii sa o faci. Tu nu il poti face fericit pe Baekhyun. Poate nici eu nu o pot face, dar ma stradui. Si sunt sigur ca nu i-ai putea fi alaturi cand are nevoie de tine.
—De unde stii tu?! De unde stii tu ca el nu ma iubeste ?!
—El are dreptate.
Spuse Baekhyun .
Chanyeol ramase surprins . Baekhyun... ce avea de gand sa faca ? Cum adica are dreptate? Taehyung zambii .
—Te iubesc si pe tine, dar niciodata nu te voi putea iubii cum il iubesc pe Chanyeol . Esti.. ca un frate pentru mine .
—Dar Baek...
—Chanyeol putem merge acasa ? Ha Neul a auzit prea multe pentru ziua de astazi.
Spune Baekhyun tinandu-i mana fetite, pana cand Chanyeol o ridica in bratele lui inaintand .
—Imi pare rau,dar inima mea ii apartine . Asa ca te rog sa nu ma mai cauti daca este vorba de mai mult decat prietenie.
Spune Baekhyun apoi fugii dupa Chanyeol .
—Cum s-a intamplat asta ? De ce am intarziat atat de mult ?
Isi spuse Taehyung .
Prietenia era foarte importanta pentru Baekhyun, dar iubirea era si mai importanta. Nu ar fi suportat gandul ca l-ar putea pierde pe Chanyeol, pe cel ce il face atat de fericit, in favoarea unei prietenii la distanta . Pentru ca Taehyung sigur s-ar fi intors in America, lasandu-l singur .Il iubea prea mult pe Chanyeol si era prea tarziu sa poata traii fara el.—Iti place asta ?
—Uau! E mov !
Spune ea aplaudand cand Baekhyun ii arata o bluza draguta.
—Da . Corect! Si asta ce culoare este ?
—E rosie .
Spune ea vesela.
—Bravoo! Bate palma .
Spune el batand palma cu ea, facand-o sa rada cu pofta.
—Tu esti tatal meu ?
Intreaba ea punandu-l pe ganduri pe baiat.
—Intr-un fel. Iti voi explica cand vei fi mai mare bine ?
Chicotii Baekhyun .
—Pot sa iti spun tati?
Intreba ea timida ascunzandu-si obrajii in palme.
—Poti sa imi spui cum vrei tu ! Hai la mine .
Spune Baekhyun largindu-si bratele asteptand ca micuta fiinta sa il stranga in brate .
—Unde este printesa mea?!
Intreaba Chanyeol fugind in sufragerie punandu-se langa cei doi.
—Chanyeol!
Rase ea zgomotos cand acesta se puse langa ea .
Prezenta lui Chanyeol a binedispus-o complet pe fetita incepand sa rada cu pofta, cand sarii langa el pentru a-i ciufulii parul .
Baekhyun zambii larg imaginii din fata lui, asteptand reactia lui Chanyeol la jocurile copilei.
—Yaaaa ce faci aici? Probezi haine ?
—Da.
—Uaaaau, ce frumoase sunt ! Cine a cumparat astea ?
—Tati!
Chanyeol isi musca buza cand o auzii, stiind ca inima lui Baekhyun se umpluse de fericire in momentul acela. Cu toata ca lui Chanyeol ii spunea pe nume, voia sa astepte pana cand aceasta era pregatita sa il numeasca tata. Dar nu isi gasii un motiv pentru care era atat de relaxata si sincera cand il numea in acel fel pe Baekhyun . Parca ar fi simtit ca el si-a dorit mai mult un copil .Va urma.
Ioooi dragilor acesta a fost penultimul capitol din aceasta carte . Ma bucur ca mi-ati fost alaturi pana aici!
CITEȘTI
" Say YES my love ! " •Chanbaek FINALIZATA
RomancePrima carte Chanbaek din 2019 de pe profilul meu . Chanyeol este obligat ca in ziua in care face 27 de ani sa se casatoreasca cu fiul unor oameni bogati . Pentru el casatoria reprezinta o inchisoare in care toata lumea are de suferit . Ce va spune...