*inca 3 capitole pana la final. Start
1/3."Sa fim iar copii"
ByunM24
—Baek, ti-am spus sa nu imi mai spui asa.
Spune Chanyeol bosumflat.
—Dar ... esti atat de dragut !
—Mm tu esti iepuras! Eu sunt un dragon.
Spune el mandru.
—Dragon?
Rase el zgomotos.
—Da! Dragon si daca nu stai cuminte ghice ce!
—Ce?
—Te voi manca !
Spune Chanyeol incepand sa il gadile .
—Bine ma predau domnule dragon!
Spune el razand .
—Asa ma gandeam si eu .
—Apropo Chan.
—Hmm?
—Crezi ca ne vom descurca ?
—Cu siguranta ne va fi greu la inceput,dar vom invata.
Spune el incurajator.
—Sunt asa emotionat.
—Tu il vei iubii mai mult decat pe mine ?
—Va voi iubii la fel de mult !
Spune Baekhyun pupandu-i nasul.Si iata-i aici. In biroul educatoarelor ce au grija de copii orfani. Era gata ca viata lor sa i-a o alta intorsatura.
—Stai linistiti, nu sunteti nici primul nici ultimul cuplu in formatul acesta . Va rugam sa mergem sa vedem copii.
Ei au mers impreuna sa vada micutii ce se jucau impreuna .
—V-ar dorii un baiat sau o fetita?
Intreba ea.
—Baiat.
Spuse Baekhyun.
—Fetita.
Spuse Chanyeol.
—Parca ai spus baiat Yeol, cand te-ai razgandit ?
Intreba el .
—Eu vreau o fetita micuta si draguta. Sa die printesica mea .
Spune el dragalas.
—Sa imi spuneti pe cine ati vrea sa cunoasteti.
—Pe ea.
Spune Chanyeol aratand spre o fetita ce se apropiase de el.—Oh, Ha-Neul are doar trei anisori.
—Ha-Neul? Adica cer .
Spune Baekhyun fascinat de frumusetea fetitei.
—Buna .
Spune Chanyeol aplecandu-se langa ea.
—Ce mare esti!
Spune ea cu o voce dragalasa, zambindu-i baiatului.—Numele meu este Chanyeol . Cum te cheama ?
—Ha-Neul.
Spune ea pronuntand greu.
—Yaaaa Baek ea seamana cu tine!
Rase el fericit.
—Poti sa faci ca mine ?
Intreaba Baekhyun tuguindu-si buzele .—Nu cred ca mai este nevoie sa cautam .
Spune Chanyeol zambind larg.
—Sunteti siguri ca nu vreti sa va interesati de alte persoane ?
—Ha-Neul vrei sa mergi la mine acasa ?
Intreaba Chanyeol prinzandu-i manuta mica .
—Acasa?
Raspunse ea privind in jur .
—Mm, intr-o casa noua .
—Bine .
Raspunse ea, prinzandu-se de gatul lui Chanyeol . Acesta se ridica tinand-o in brate, asezandu-i rochita albastra pe care o purta.
—Uau, nu stiu cum ai reusit. Ha-Neul e foarte timida .
Baekhyun doar il privii pe sotul sau ce se juca cu copilul din bratele sale crezand ca o mare minune ce se intamplase . Chanyeol parea atat de incantat .—Uaaau!
Exclama ea lung cand intra in casa.
—Ei ii place .
Spune Baekhyun zambind dulce .
—O sa pregatesc ceva de mancare repede, apoi imi continui dosarele pentru ca maine trebuie sa merg devreme la serviciu.
—Pregatesc eu ceva de mancare. Stai cu ea, apoi poti lucra in liniste .
—Esti sigur?
—Mm foarte!
—Esti minunat .
Spune Chanyeol furandu-i un sarut scurt cand Ha-Neul isi intoarse privirea spre fereastra.Cand Baekhyun termina in sfarsit de pregatit gustarea, merse in sufragerie pentru a-l anunta pe Chanyeol ca poate merge impreuna cu cea mica la masa. Insa cand ajunse in camera, ii surprinse pe cei doi dormind precum niste prunci. Ha-Neul dormeam pe pieptul lui Chanyeol, iar el avea bratul in jurul ei .
Oare asa aratau si ei doi cand dormeau?
Chicotii Baekhyun la gandul ce ii trecu prin minte . Trase o patura calduroasa, invelindu-i pe cei doi, apoi merse in dormitor pentru a-si cauta niste haine noi. Trebuia sa mearga la cumparaturi , avand nevoie de cateva lucruri necesare bucatariei, dar si de haine noi pentru cea mica .Va urma.
CITEȘTI
" Say YES my love ! " •Chanbaek FINALIZATA
RomancePrima carte Chanbaek din 2019 de pe profilul meu . Chanyeol este obligat ca in ziua in care face 27 de ani sa se casatoreasca cu fiul unor oameni bogati . Pentru el casatoria reprezinta o inchisoare in care toata lumea are de suferit . Ce va spune...