Capitolul 1
1 ian 2019"ZIUA CEA MARE"
De ce continui sa sper ca toate problemele mele se vor sfarsi pentru a putea trai o viata asa cum imi place si asa cum imi doresc? Familia mea mereu a crezut ca o casatorie aduce beneficii. Beneficii financiare si sociale . Imi aduc bine aminte ultimele vorbe ale mamei: "Casatoreste-te cand stii ca nu mai poti trai o secunda fara persoana pe care o iubesti. Nu te grabi sa semnezi un act, pentru ca o casnicie fericita consta in incredere si iubire nu in acte." .
El a aruncat pe apa sambetei vorbele mamei, inlocuind-o in doar cateva luni. Femeia de langa el nu este o mama pentru mine. Imi doresc sa ma casatoresc candva, insa candva tarziu. Nu vreau sa imi leg viata de a altcuiva chinuindu-ne unul pe altul cu scene de gelozie sau de infidelitate. De aceea, ma gandesc profund daca il pot ierta vreodata pe tata pentru ce i-a promis mamei inainte sa moara .
"El se va casatori in ziua in care face 27 de ani . Va fi pregatit."
Ei bine iata-ma aici . Cu o zi inainte de marele eveniment.
—Aranjamentele florale sunt asezate, gradina este decorata exact cum ati cerut, tortul va ajunge maine cu 10 minute inainte de inceperea evenimentului, iar invitatiile au fost trimise .
Spune asistenta spre tatal meu, ce isi aranja costumul abea comandat.—Perfect. Sper ca ai vorbit cu familia Byun. Maine la ora 12 trebuie sa fie prezenti toti invitatii.
Spune el, privind spre mine .
—Da domnule .
Spune ea plecand .
—Aici erai. Sper ca esti gata sa mergem la cina .
—Nicodata nu am fost gata pentru asa ceva.
Spun eu, apoi imi asez costumul in oglinda din fata mea .
—Imparfumeaza-te si hai sa mergem .—Este delicios.
Spune domnul ce state in fata tatalui meu in capul mesei .
—Chanyeol a pregatit un discurs pentru seara aceasta .
Spune femeia din stanga tatalui meu .
—Nu am pregatit . Despre ce vorbesti ?
—Te-am rugat astazi de dimineata Chanyeol.
Spune mintind .
—Improvizeaza .
Spune tata serios.
—Ei, sa nu stricam atmosfera. Chanyeol are timp sa scrie cateva fraze pana maine , sa mancam .
Spuse mama "logodnicului" meu .
Sotia tatalui meu mereu imi punea bete in roate, doar pentru a arata josnic in fata lui .—Nu esti singurul pe care il deprima casatoria asta, dar nu te comporta asa cu mine .
Imi spune el, cand ne asezam pe banca din exteriorul restaurantului.
—Nu ma comport in niciun fel. Sunt indiferent.
—Asta e problema mea.
Spune atragandu-mi atentia .
—Ce vrei sa spui?
—Sa vorbim. Nu ma poti ignora toata viata . Nici mie nu imi convine situatia in care ne aflam sa stii, dar totusi nu vreau sa te fac sa te simti prost .
—Baekhyun nu incerc asta .
Spun, simtindu-ma vinovat .
—Mi-ai spus pe nume ?
—De ce nu ?
—Ce s-a intamplat cu "Byun"?
—Ai spus ca te fac sa te simti prost nu ? Sa trecem peste subiectul asta, sunt obosit.
—Iti fac un ceai acasa ?
Ma intreaba el punandu-si mana peste a mea.
—Nu te comporta ca o sotie pisaloaga .
Spun apoi ma ridic si inaintez spre intrarea in restaurant.***
Gradina de un verde aprins primea cum se cuvine casa Park, prin florile viu colorate ce erau pierdute printre frunze. Gazonul proaspat tuns, bancutele albe din fata coroanei ce urma sa stea deasupra trupurilor celor doi miri, erau decorate cu coronite florale pastelate. Covorul rosul ce se afla intre cele doua coloane de bancute, ducea spre "altarul" unde o cutie de catifea astepta sa isi inmaneze verighetele celor doi pentru a le unii destinele .
Personalul era din ce in ce mai agitat, intrucat tortul nu ajunsese inca. Inca 5 minute si ceremonia trebuia sa inceapa.
—Va rog sa luati loc .
Spune asistentul personal al domnului Park, facandu-le loc acestora sa paseasca spre locul ceremoniei.
—Chanyeol?
—De ce esti aici?
Intreaba el, atunci cand viitorul sau sot intrase in camera .
—Voiam sa iti spun ca, spune el apropiindu-se, orice s-ar intampla, sa trecem peste toate impreuna . De acum relatia noastra nu trebuie sa fie una ca a unui cuplu, dar sper ca toata aceasca ceremonie sa nu iti faca rau .
—Nu era nevoie sa imi spui asta . Ai venit degeaba .
—Macar daca...atitudinea ta fata de mine ar fi alta. Spune lasandu-si capul spre podea. Nu iti sunt dusman sa stii.
—Vreau sa ma pregatesc . Pot sa fac asta singur ?
Spune el taios .
—Bine .
Ceremonia era gata sa inceapa. Chanyeol era gata sa fuga . Avea de gand sa refuze casatoria pentru a-i arata tatalui sau ca nu ii poate comtrola viata . Voia sa traiasca asa cum isi doreste .
—Byun Baekhyun, esti de acord ca de acum inainte , Park Chanyeol sa iti devina partener in viata la bine si la greu si sa il iubesti si sa il pretuiesti pana cand moartea va va despartii ?
Baekhyun ezita cateva secunde . Apoi il privii in ochi, apoi spuse:
—Da.
Spuse el plecandu-si privirea dupa ce tatal sau ii facu semn ca a procedat corect.
—Park Chanyeol, esti de acord ca de acum inainte , Byun Baekhyun sa iti devina partener in viata la bine si la greu si sa il iubesti si sa il pretuiesti pana cand moartea va va despartii ?
Era pregatit . Era pregatit sa refuze . Apoi spuse:
—Da.
Privirea lui Baekhyun devenii socata . Era sigur ca Chanyeol va spune nu.Va urma..
CITEȘTI
" Say YES my love ! " •Chanbaek FINALIZATA
RomancePrima carte Chanbaek din 2019 de pe profilul meu . Chanyeol este obligat ca in ziua in care face 27 de ani sa se casatoreasca cu fiul unor oameni bogati . Pentru el casatoria reprezinta o inchisoare in care toata lumea are de suferit . Ce va spune...