"Cand luna se intalneste cu soarele"
ByunM24
Nu dupa multe zile, preocuparile lui Baekhyun devenisera altele. Pregatea cina, ajungand inaintea lui Chanyeol acasa, apoi fara a-l astepta isi termina portia de mancare, urmand ca pe inserat sa se adaposteasca in patura lui calduroasa, citind cateva pagini din cartea pe care avea in plan sa o termine in cateva zile . Degetele sale fine atingeau usor pagina cartii, rasfoind-o lent. Cand simtii ca este epuizat si isi dorii sa lasa cartea pe noptiera pentru a continua seara urmatoare, Chanyeol isi facu aparitia in camera . Merse la baie, apoi cand se intoarse roscatul deja dormea. Tot ce spusese era un simplu "Buna" atunci cand intrase . Toata conversatia lor se rezuma la atat.
Poate ca ideea asta a fost rea si daunatoarea pentru relatia lor. Poate ca ar fi fost mai bine daca Baekhyun nu ar fi lucrat.
Statea in dus, lasand apa fierbinte sa alunece pe pielea sa, dorindu-si ca acestia sa alunge toate gandurile rele, insa nu era asa . Le indesea si il facea sa se gandeasca cu ce gresise. De ce Baekhyun il tratata cu indiferenta daca spune ca il iubeste ? Ar fi insistat sa afle chiar de la el, insa se temea ca ar parea prea gelos .O saptamana mai tarziu, cand totul parea o monotonie, Chanyeol se impotrivii. In acea seara ajunse inaintea lui Baekhyun cu cateva ore, astfel avuse timp sa pregateasca el cina. Voia sa se apropie iar de baiat, sa fie ca acum cateva saptamani. Il iubea atat de mult, doar ca totul intre ei se racise brusc. Nu voia asta pentru ei.
—Buna.
Spune Chanyeol intampinandu-l zambind larg .
—De ce esti acasa asa devreme ?
Intreaba el, descaltandu-se.
—Pentru ca, voiam sa manancam impreuna .
Spune prinzandu-i mana, tragandu-l spre el.
—Defapt... am ..am mancat deja .
Spune el simtindu-se prost.
—Oh...a-atunci vrei sa facem ceva impreuna?
Intreaba cu un ultim strop de speranta.
—Vrei sa facem asta sambata ? S-sunt cam obosit.
—Oh, este abea..marti seara .
Spune Chanyeol lasandu-si mana sa alunece, eliberandu-i mana baiatului.
—Chiar trebuie sa fac proie...
—Nu conteaza. Succes.
Spune Chanyeol zambind fortat, apoi isi desface sortul ce ii infasura talia, dandu-l jos, apoi se indreapta spre bucatarie mai trist ca niciodata.
—Chanyeol...
Spune roscatul mergand dupa el.
—Merg sa dorm.
Spune trecand pe langa el.
—Tu...nu mananci?
Intreaba vazand ca abandoneaza cina pe care o pregatise.
—Nu imi mai este foame. Noapte buna .
Spune incercand sa plece .
—Ce se intampla cu noi?
Intreaba Baekhyun cand baiatul pasii pe prima treapta .
—Asta ma tot intreb de cateva saptamani bune. Doar tu ai raspunsul la intrebarea asta .
Spune fara a se intoarce, apoi merge spre dormitor.In una din zilele apropiate, cand Chanyeol era aproape sigur ca Baekhyun ii va spune cat de curand ca si-a gasit pe altcineva acesta avu surpriza de a-l gasii plangand in varful patului.
—De ce plangi?
Intreaba confuz si agitat asezandu-se langa el .
—Chanyeol ce e asta ?
Suspina el aratandu-i caietul pe care il tinea langa el.
—Mi-ai ...mi-ai citit jurnalul ?Intreaba Chanyeol ranit de incalcarea spatiului sau personal.
Va urma.
A venit mai devreme :)))
CITEȘTI
" Say YES my love ! " •Chanbaek FINALIZATA
RomancePrima carte Chanbaek din 2019 de pe profilul meu . Chanyeol este obligat ca in ziua in care face 27 de ani sa se casatoreasca cu fiul unor oameni bogati . Pentru el casatoria reprezinta o inchisoare in care toata lumea are de suferit . Ce va spune...