Capitolul 2
"O SCHIMBARE NU E CEVA RAU"
Era socat. Un cuvant scurt si la obiect. Un cuvant ce avea sa le schimbe viata . Un "Da" si nesigur facu diferenta.
—Va declar soti.
Spuse el lasandu-i pe cei doi sa se priveasca pret de cateva secunde, pentru ca mai apoi sa isi uneasca buzele intr-un sarut scurt si apasat.***
Duminica dimineata, intr-o zi de martie, cei doi proaspeti casatoriti au fost invitati la masa impreuna cu familiice celor doi . Baekhyun, ca intotdeauna, era entuziasmat ca are ocazia sa mai iasa din casa inafara de plimbarea lui zilnica prin gradina, iar Chanyeol , ca intotdeauna, se simtii obligat sa participe. O facea chiar daca nu avea chef sau timp. Era o persoana foarte ocupata, ce isi petrecea aproape tot timpul la lucru, pentru a prelua afacerea familiei, ignorandu-l pe sotul sau ce il astepta ca un copil mic ce isi vedea parintii doar o singura zi pe luna . Asa si era. Rar isi intalneau privirile, atunci cand Baekhyun isi crapa ochii dimineata vazandu-si sotul imbracandu-si camasa alba ingrijita .
—Esti gata ?
Intreaba Chanyeol intrand in dormitorul lor, nu inainte de a ciocanii.
—Chanyeol...
Spuse Baekhyun uimit de prezenta lui cu jumatate de ora mai devreme.
—S-a intamplat ceva ?
Intreaba aranjandu-si sacoul in fata oglinzii ce il masura din cap pana in picioare .
—De ce esti aici ? Atat de devreme ?
—Am plecat mai devreme sa ma asigur ca vei fi gata la timp.
Spune simplu.
—Oh, inteleg .
—Te asteptai la altceva ?
—Ma asteptam ca intr-o luna de zile, comportamentul tau sa se schimbe, dar...nu e asa .
—Ce vrei sa spui? Ma comport decent cu tine .
—Si rece . Atat de rece, de parca am fi straini.
—Suntem straini.
Spune fara a-l privii.
—Chanyeol suntem casatoriti.
—Asta nu inseamna ca ne cunoastem reciproc. Mai ai multe de aflat despre mine . Inca nu stiu nimic despre tine .
—Nici nu te-ai deranjat sa ma intrebi.
—Ce vrei sa insinuezi defapt prin toata aceasta conversatie ?
Intreaba taios, intimidandu-l pe baiat ce statea pe marginea patului, mai ca incepu sa planga. Dar nu o facea. Nu voia sa para slab in fata lui.
—Ca ma ignori complet, ca nici macar nu incerci sa ma cunosti. Stiu ca ma invinuezi pentru ca , tatal meu a venit cu ideea de a exista aceasta nunta, dar... nu e vina mea bine ?! Nu inteleg de ce trebuie sa te comporti atat de indiferent si rece cu mine ! Eram atat de entuziasmat cand .. cand...
Si se oprii. Stia ca daca va continua Chanyeol se va enerva la culme .
—Cand ?
Intreaba calm, asezandu-se langa el.
Baekhyun inghitii in sec . Era prima data cand brunetul ii vorbea atat de linistit.
—Cand ai spus "da" .
Spune privindu-si degetele ce se incolaceau intre ele . In momentul acela, pentru prima data de cand s-au cunoscut, Chanyeol ii prinde mana in a sa, apoi o indreapta spre buzele lui, sarutandu-i-o tandru.
—Imi pare rau, pentru ca m-am comportat urat cu tine. Nu este vina ta. Crezi ca o putem lua de la zero?
Intreaba la fel de calm, facandu-l pe Baekhyun sa devina si mai socat decat mai devreme .
—Vorbesti serios ?
Intreaba zambind subtil in coltul gurii.
—Mm. Aproba el din cap. Acum sa mergem la cina. Spune apoi ii saruta delicat obrazul.
Baekhyun uita cum este sa iti arate cineva afectiune . Cum este sa simti ca esti fericit, apreciat.—Oh, asta este o imagine noua .
Spune domnul Park observandu-i pe cei doi tineri apropiindu-se de masa , tinandu-se de mana .Va urma
CITEȘTI
" Say YES my love ! " •Chanbaek FINALIZATA
RomancePrima carte Chanbaek din 2019 de pe profilul meu . Chanyeol este obligat ca in ziua in care face 27 de ani sa se casatoreasca cu fiul unor oameni bogati . Pentru el casatoria reprezinta o inchisoare in care toata lumea are de suferit . Ce va spune...