tame impala - same old mistakes
Önerdiğiniz şarkılar varsa yorumlara bekliyorum.👇🏼❤️
Yeni bölümle karşınızdayım. İyi okumalar.6 yıl önce.
"Canımın bu kadar yanması normal mıydı? Elimi göğüs kafesime doğru bastırdım. Bunu asla unutamayacıktım. Yaslandığım duvardan aşağı doğru kaydım. Okul tuvaletinin soğuk duvarı içimi ürpertiyordu. Dolan gözlerimden yaşlar süzülmüyordu. Ağlayamıyordum. Başımı ellerimin arasına aldım. Dişlerimi sıkmaktan çenem kaskatı olmuştu. Ne kadar süre öylece durdum bilmiyorum ama içimdeki acı kendini öfkeye, nefrete dönüştürdü. Arkamdaki duvardan destek alarak tek hamlede ayağa kalkmaya çalıştım. Gözlerim kararmıştı. Aynaya doğru baktım. Bir kızla göz göze geldim. Bana bu kız tanıdık gelmiyordu. Gözlerimi nefret bürümüştü. Ellerimi tezgaha dayadım. Kafamı iki yana salladım ve gözlerimi gömleğime sildim. Soğuk suyu yüzüme çarptım. Saçlarımı düzelttim. Yerdeki çantamı alıp tuvaletten ayrıldım. Çıkış saati gelmişti. Gayet sakin adımlarla okulun kapısına yöneldim. Yağmurluğum okulun içinde kalmıştı. Yüzümü buruşturmamla yağmurun daha da hızlı yağması an meselesi oldu. İlk attığım adımda sırılsıklam olmuştum.
Caddedeki taksilerden birine bindim. Adresi söyledim ve sessizliğe büründüm. Taksici halime acıyıp içerisini ısıttı. Eve geldiğimde taksiciye teşekkür edip, ücreti ödedim. Koşar adımlarla eve girdim. Yardımcılarımızdan biri hemen çantamı aldı. "Bayan Bellz yağmurluğunuz nerede? Sırılsıklam olmuşsunuz. Size hemen kuru, temiz kıyafet hazırlayayım." dedi telaşla. O sırada annem geldi. "N'oluyor burada?" dedi. Bana baktı.
"Ah tatlım çok ıslanmışsın. Günün nasıl geçti?" diye sordu. 'Berbat.' diye geçirdim içimden.
Gözlerimin tekrar dolmasını engelledim. Omuz silkerek " Sıradan." dedim. Gülümsedi "Gel, misafirimizle tanış." diyerek beni salona yürüttü. Yanından geçtiğim aynaya baktım. Beyaz gömleğim üstüme yapıştı. Islak sokak köpeklerine benziyordum. Annem beni misafirle tanıştırmak için neden bu kadar sabırsızdı? Babamı gördüm.Bir adamla karşı karşıya oturmuş, aralarında derin bir sohbet ediyorlardı.
Beni ilk farkeden o adamdı. Gözlerini bana çevirdi. Babam anlatmaya devam ediyordu fakat adam benimle göz gözeydi. Genç duruyordu. Elini çenesine götürdü. Hafifçe kaşıdı.
Annem kaybolmuştu. Ben başımı babama çevirdim. Babam da beni farketti. "Hoşgeldin Bella." dedi babam. Kafamı salladım. Başımı yabancıya çevirdim. "Hoşgeldiniz."dedim.
Yanıma adımlamaya başladı.
Kalbim hızlandı.
Bir adım uzağımda durdu.
Kokusu farklı hissettiriyordu. Bütün günümün stresini alacakmış gibi. Her şeyi unutturabilirmiş gibi.
Bir çeşit sihir gibi belki uyuşturucu.
Elini uzattı. "Merhaba." dedim elimi uzatarak.
Babam "Bay Depp ile tanış Bella. Kendisi aile dostumuz aynı zamanda bir nevi ortağımız." dedi ve Bay Depp devam etti
"Johnny Depp."
Elimi sıktı.
"Memnun oldum Bay Depp. Ben..."
"Bella." diyerek tamamladı cümlemi.
"Ayrıca Bay Depp diye hitap etmene gerek yok. Johnny yeterli." dedi. Elimi nazikçe çektim. "Sorun değil. Nasıl isterseniz dedim." utanarak hafifçe gülümsedim. Çok silik bir şekilde onun da tebessümünü gördüm. O sırada babam "Yemeğe kalamayacağını söylemiştin ama tekrar ısrar ediyorum." dedi. Gözlerimin içine bakarak "Öyleyse sizi kırmayacağım." dedi. "O zaman masaya geçelim." dedi babam. Gözlerimi kaçırdım. "Üstümü değiştirmem lazım." dedim o sırada Bay Depp'in yüzüne baktım.
Gözleri üstüne yapışan beyaz gömleğimdeydi. Gözlerini yüzüme çıkarttı. Yanaklarımın kızardığına emindim. Daha fazla rezil olmadan yukarı çıktım. Hemen üstümü değiştirdim. Saçlarımı kuruttum. Tam kapıdan çıkacaktım ki çok özensiz olduğumu farkettim. Makyaj masama döndüm. Yüzümü renklendirdim. Saçlarımı taradım. Belki bir topuz? Hayır, ne düşünüyordum. Bugün bir buçuk senelik erkek arkadaşım tarafından ihanete uğradığımı öğreniyorum, bir de gelip saçımın derdine düşmüştüm. Yüzüm yine asılmıştı. Kapıdan çıktım. Merdivenlerden yavaş adımlarla inip masaya oturdum. Yemeğe başlamışlardı ve aralarında anlamadığım bir takım şeyler konuşuyorlardı. Bay Depp'e bakmamaya çalıştım. Yemeğime odaklandım.
Ama her ona baktığımda göz göze geliyorduk. Onu izlediğimi sanıcaktı bir de. Yine göz göze geldiğimiz anlardan birinde babam yine benim geleceğimle ilgili bir kaç yorumda bulunuyordu. Dinlemedim. Bir ara babamın "Bella meslek seçimi konusunda hala karmaşaları var." dediğinde annem de "Aslında istediğimiz üniversitelere başvuru yapacağız. Bella'nin benim okuduğum yerde okumasını istiyorum.
Bella'nın hedefleri her zaman büyük olur."
dedi. Bay Depp'in sesli şekilde nefesini dışarı verdiğini duydum. Yüzünde muzip bir ifade vardı. İnanmasam güldüğünü sanacaktım. Annem gülümseyerek gözlerimin içine bakıyordu. Gözlerimi kısaca yüzünde dolaştırdım. 'İstediğimiz' diye bir şey yoktu. Aslında bir karmaşam yoktu. Hatta benim belli bir seçimimde yoktu. Bir buçuk senedir gözüm Ryan dışında bir şey düşünmüyordum ki. "Eğer öyleyse yardımcı olabilirim." dedi bana bakarak. Boğazımı temizledim. "Hangi konuda?" diye sordum.
Dudağının kenarı hafif kıvrıldı.Bu adam hakkında kesin bir düşünceye sahip olamazdınız. Dağınık dursa da aslında ahenkli bir düzene sahip olan saçları, bir kaç düğmesi açık beyaz gömleğinin içinde ne kadar resmi dursa da bir gülüşle kendine serseri bir hava katması. Aslında nazikliğe bürünmüş cümlelerinin altında yatan çarpık anlamlar. Aynı şey gözlerinde de var. Çapkın bir havayla üstüme yapışan gömleği izlemesi ama benim kendimden utanmam. Nasıl böyle hissettirebilir? Böyle hissetmem normal miydi?"
Kısa ama ara bir bölüm. Biraz eskilere gittik. İkisinin ilk tanışmaları bu şekildeydi. Aslında daha devamı vardı. O kısımları yayınlamak istemedim çünkü içime hiç sinmedi. Ama güzel fikirlerim var. Bölüm atmamım günü ve zamanı olmuyor. Yorumlarınızı okuyorum çok uzun zamandır atmama rağmen hala okuduğunuz ve beklediğiniz için çok teşekkür ederim❤️
Daha uzun bölümlere...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
not normal|johnny depp
Teen Fictionbu kadar büyük bir adama, bu kadar yoğun duygular beslemem normal değildi.