İyi okumalar!❤️
Dudaklarının dudaklarımda yaptığı baskı beni kendimden geçiriyordu. Dudaklarını sertçe sanki ruhumu emmek istiyorcasına dudaklarımın üstünde hareket ettiriyordu. Elimi göğsüne bastırdım. Her an biri görebilirdi. Onu üstümden ittim. Aslında benden güçlüydü fakat karşı çıkmadı. Geri sendeledi. Eliyle dudağının kenarını sildi.
Bu yaştaki adamın bu kadar karizmatik olması beni ben alıyordu.
Dudağında bir sırıtış belirdi. Şok ifademle geri gittim. Hiçbir şey demeden arkasını dönüp gitti. Kapıyı kapattım.Ah! Cehennemde yanıcaktım.
İçeri girdiğimde Carmen aynada kendine bakarak telefonla konuşuyordu. Tam yukarı çıkacakken Carmen telefonda "Görmeliydin, harikaydı." dedi. Gözlerimi devirdim. Beni görmemişti. "Mükemmel bir akşam yemeği, ardından ev." diyerek saçlarını geriye attı. Telefonda konuştuğu kişi işyerinden birisi olmalıydı. Sırf etrafa hava atmak için bile o yemeğe çıkmış olabilirdi. Carmen'in kahkahasını tekrardan duydum. "Eve bıraktı. Kahve içtik. Hı-hı. Evet. Daha şimdi gitti." dedi. Hem anlatıp, hem cevap veriyordu. Daha fazla dayanamayacağıma karar verip odama çıktım.
Sabah uyandığımda saat 07:12'yi gösteriyordu. Banyoda işlerimi hallettikten sonra hazırlanmaya başladım. Siyah elbisemi giydikten sonra uzun diz üstü çizmeleri giydim. Deri ceketimi ve çantamı elime aldıktan sonra odadan çıktım. Siyahtan vazgeçemiyordum. Kahvaltı masasına oturdum. Carmen bıraktığım gibi hala telefonla konuşuyordu. Geceden beri telefonla konuşmayacağına göre -ki yapardı- başkasıyla konuşuyordu. O sırada "Baba sadece bir yemekti." dedi. Demek babamla konuşuyordu fakat babamın yemekten nasıl haberi vardı. "İş üzerine bir yemekti. İnan bana. Aptal magazin siteleri umrumda değil!" demesiyle kafamda ziller çaldı. Telefonumu elime aldım. Hızlıca bir magazin sitesine girdim.
"Ünlü iş adamı Johnny Depp ve Carmen Bellz restorandan çıkarken görüntülendiler. Yıllardır işiyle gündeme gelen Johnny Depp ve Carmen Bellz mekanı hızlı adımlarla terkettiler. Muhabirlerin sorduğu soruları cevapsız bıraktılar."
Babam da magazin sitesinden görmüştür diye düşündüm. Umursamamaya çalışıp omuz silktim. Niye umursayacaktım ki? Sonuçta dün banyoda sadece seviştik. Hiç(!) Bunları düşünürken sinir kat sayım daha da yükseliyordu. Tadım kaçmıştı. Yediğim birkaç lokma boğazımda kalmıştı. Telefonumu çantama attım. Carmen'in sesi sanki beynimin duvarlarını biri tırnağıyla çiziyormuş gibi hissettiriyordu. Masadan kalktım ve salona geçtim. Carmen bana döndü. Telefonunu kapatmıştı. "Günaydın." dedim. O da telefonu elinde çevirerek aynı şekilde cevap verdi. Çantamı koluma asıp kapıya yönelirken "Cenazeye mi?" diye sordu alayla. "Sen şu siyah sevginden ne zaman vazgeçeceksin?" Gözelerimi devirdim. "Bella bu saatte şirkete mi gidiyorsun? Geç mutfağa, sana anlatacaklarım var." diye seslendi. "Aç değilim." diye cevap verdim. Aslında açtım ama iştahım kaçmıştı. "Bella." dedi alçak bir tonla. Bana yaklaşmıştı. "İyi bir abla değilim, biliyorum. Dün kıskançlık yaptığım için özür dilerim. Hadi gel." dedi. Söyledikleri ile kalbime bir yumru oturdu. Aptaldım. Johnny'den hoşlanıyordu. Ablama ihanet etmiştim. Gözlerimin içine bakıyordu. Kafamı onaylar şeklinde salladım ve tekrar mutfağa girdim.
Sessizce kahvaltı ederken konuşmaya başladı. "Dün akşamki yemekten sonra Johnny ve ben magazin sayfalarının en başındayız. Babam görmüş. Sabah aradı. Magazinciler bizim bir ilişkimiz olduğunu yazmış." dedi. Sesinin neşeli gelmesini ummuştum. Ama öyle değildi. Kırgın mıydı? "Sorun ne?" diye sordum. Çatal ve bıçağını, tabağına bıraktı. Ellerini çenesinin altında birleştirdi. "Bir ilişkimiz yok ve olacağı da zor gibi." dedi. Derin bir nefes alarak devam etti. "Babam olumlu bakıyor. Sonuçta ortağı ve çok güveniyor." dedi. "Nereden çıkardın? Bir şey mi oldu?" dedim. Aslında içten içe seviniyordum ama diğer tarafım sevindiğim için bana acıyan gözlerle bakıyordu. Kafasını iki yana salladı. "Demedi. Sorun o." derken telefonu çaldı. Carmen telefonunun ekranına bakarken gözleri parladı. Kalbim sıkıştı. Johnny arıyordu. Beni tek gecelik kullanmak istemişti. Carmen'le ise ciddi düşünüyordu. Kaşlarım çatıldı. Carmen gözlerimin içine ışıltıyla baktı. Ona zoraki bir gülümseme gönderdim. Kulaklarım uğulduyordu. Carmen konuşuyordu fakat duyamıyordum. Birkaç dakika geçtikten sonra Carmen beni dürttü. "Daldın yine, uykunu iyi alamadın mı?" diye sordu. Evet, alamamıştım. Dün geceyi düşünmekten... Carmen'i başımla onayladım. "Bella, Johnny bizi ailecek akşam yemeğine davet etti." dedi ağzı kulaklarında. Kalbim hızlıca çarpmaya başladı. Carmen'e değer veriyordu. Dün akşam bir hataydı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
not normal|johnny depp
Fiksi Remajabu kadar büyük bir adama, bu kadar yoğun duygular beslemem normal değildi.