*8*

31 6 0
                                    

Laptopu önüme alıp kitabıma devam edecektim, bir an kitapta yazdığım kızın yerinde olmak istemiştim daha kitaba ilk başladığım zamanlarda, şimdiyse o kıza ne kadar benzediğimi fark ettim, onun gibi yarı zamanlı çalışıyordum, onun gibi ailesizdim,tek fark o bir mavi limon çekirdeği gibi paha biçelemezdi, o olmassa mavi limonun nesli tükenebilirdi, ama ben hiçbir şeydim.

kitabım için bir önsöz hazırlamıştım bugün, daha sonraysa derse geçmiştim.

benim için zor olsada bu durum,zamanı verimli kullanmama yarıyordu, her saniyenin benim için önemi vardı.

sabah olduğunda hergünki rutinimi gerçekleştirip evden çıktım, kulaklıklarımı takıp okula doğru yürümeye başladım.

okula geldiğimde yine kimse yoktu, ne şaşırtıcı ama, 

kütüphaneye girip kitaplarımı açtım. son sınavımızı bugün verecektik bu yüzden mutluydum, en azından sınavlar bitiyordu, artık tam olarak gerçek sınavıma odaklanabilecektim.

sınıfa girdiğimde, nerdeyse herkes burdaydı. jungkookun yanına adımlarken birinin kolumdan tutmasıyla olduğum yerde kalmıştım. arkamı döndüğümde ise hiç beklemediğim bir yüzle karşılaşmak beni oldukça şaşırtmış ama en fazla da mutlu etmişti.

"ya seni hayırsız arkadaş, hiçbir şey demeden gittin, üstüne aramadın bile, abim de olmasa nasıl senden haber alıcaktım, aishh senden nefret ediyorum esma intikamımı çok fena alacağım ama şimdi seni özledimm..."

sıkıca sarıldığında gözlerim dolmuştu, çok haklıydı.

"üzgünüm Suzy, affet bu aptal arkadaşını."

v'nin seslenmesiyle hepimiz kahkahalara boğulmuştuk.

"vıcık vıcık iğrenç.. iki aşıka benziyorsunuz öğğ, hem Esma kıskanmaya başladım açıkcası, bana bile böyle sarılmadın, bana yani gördüğün en yakışıklı insana bilee."

ateş çıkan gözlerimi jungkook ve Suzy arasında gezdirirken ikisi de masum çocuklar gibi başını öne eğmişti, herkes onlara kızmamı beklerken ben gözlerimi onlardan çekip v'ye baktım, yanına gidip kolundan tutmamla ayağa kalkmıştı. boynuna sarıldığımda o kadar şaşırmıştı ki, ben bile şaşırmıştım bunu yaptığıma ama içimden gelmişti. o da bana sarıldığında sınıfta alkış sesleri, ıslık sesleri birbirine karışmıştı.

gülümseyip ayrıldığımda v hala şaşkın şaşkın yüzüme bakıyordu, "ya sarılmamı isteyen sen değil miydin, ne bu surat böyle, gülümsemen gerekmiyor muydu?"

"ah şey ben sadece beklemiyordum, yani sarılmanı"

dedi ve kocaman gülümsedi, gözleri gözlerime takılıp kalmıştı sanki, bir süre sonra hoca geldi ve herkes yerlerine geçti, tabi Suzy de misafir öğrenci olarak boş bir sıraya geçmişti.

hoca sınav kağıtlarını dağıtırken jungkooka dönmüştüm.

"siz de mi sınav olacaksınız?"

"kendimizi deneme amaçlı olacağız."

"anladım"

sınav kağıdı önüme geldiğinde önce dua etmiştim daha sonra kağıda ismimi yazıp soruları çözmeye başladım.

sorular zor değildi ama işlem gerektiriyordu, süre bittiğinde ben de son soruyu bitirmiştim.

kağıdımı verdiğimde jungkooka döndüm."nasıldı sınav?"

"kolay ama işlem gerektiriyordu, yetiştirebildin mi?"

"evet ama ucu ucuna"

öğle yemeğinde Suzy ile aynı masada oturuyorduk, yanımızdaki sandelyeler şekildiğinde benim yanıma v suzynin yanına jungkook oturmuştu.

v ile koyu sohbete girmiştik, gözlerime bakıyorken bir anda dudaklarıma odaklanmıştı,acaba ağzımın kenarında bir şey mi kaldı diye kontrol etmiştim ama yoktu. sonra v elindeki peçeteyle dudağımı silmişti.

aishh kontrol etmeme rağmen görememiştim cidden, babam her zaman derdi zaten pasaklısın diye, aklıma geldiğinde burukca gülümsedim.

"bir şey mi oldu?" "sadece aklıma babam geldi, her zaman pasaklı olduğumu söyler dururdu."

"baban çok haklıymış o zaman kkkkk"

***

son ders de bittiğinde derin bir oh çekmiştim, sol sıramda oturan suzy ile vedalaşıp çıkacakken jungkook ve v nin de bana baktığını fark ettim, arkamı dönüp onlara da gülerek veda ettim.

"e siz de kendinize iyi bakın bari kkk"

v nin "saol ya" demesiyle gülümsememi genişletip el salladım ve çıktım.

üzerimi değiştirip siparişleri teslim ettim, so  bir siparişim kaldığında ha joon dan rica ettim ve o benim için götürmüştü, aşırı dercede yorgun ve uykusuzdum, bir an önce eve gitmek için yanıp tutuşuyordum resmen.

eve girdiğimde kendimi direk kanepeye atmıştım. 

bildirim sesiyle uyandığımda korkmuştum, saat 00.01 di ve bana mesaj gelmişti.

korkarak mesaja baktığımda bilinmeyen bir numaradan gelen doğum günü mesajı olduğunu görmüştüm. bugün benim doğum günüm müydü, daha önemlisi kim benim doğum günümü biliyordu ki kutlamıştı.

MAVİ LİMON ÇEKİRDEĞİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin