Не мога да повярвам, за толкова кратко време аз се влюбих до уши в момиче, което познавам от едва два дни. И вероятно никога вече няма да се видим, както и тя спомена, но аз мисля, че между нас има нещо и ако наистина ни е писано да сме заедно ще стане така, че да сме.
Не знам как стана, може би вчера когато ми хвана ръцете? Не знам, че обикнах за два дни това момиче изключително много и се надявам да избере мен...
-ХАРИ! ХАРИ! - извика тревожно Зейн. И прекъсна мислите ми, когато бях заслепен от кола с цветни фарове, аз бързо набих спирачка...
...
Когато се събудих бях в болница. Катастрофирахме ли? Не е възможно... Болеше ме главата и първото нещо което ми изникна бяха думите на Кейла ''има и друг който обичам.".
Когато се опитах да се размърдам усетих силна болка в ребрата, гърба и левия крак който въобще не можех да помръдна. Сериозно ли едно момиче подчти не ме уби!
О боже... момчетата... аз подчти не ги обих даже не съм сигурен дали не ги обих!
Ако съм обил някой? Концерта? Не е възможно мисълта за едно момиче е на косъм да съсипе мен, групата ни, и живота ми... Това не се случва... Почука се на вратата което ме изкара от мислите ми за Кейла.
- Здравей! - поздрави ме отчтиво сестрата.
- Хей! - промърморих аз раздразнително.
- Как се чувстваш? - попита ме енергично младата сестра.
- Изпотрошен! - продължих с раздразненото си настроение. А тя лекичко се засмя и продължи.
- Не си изпотрошен! И бъди благодарен на себе си, че си настъпил спирачката и благодарение на рязкото ти действие сте пострадали само ти и другото момче което е стоял отпред! - каза тя леко развеселена.
- Да и да благодаря на себе си за катастрофата също! - от върнах аз грубо. Тя само ме погледна.
- А как са момчетата? - попитах аз.
- Момчетата които са стоели отзад, им няма нищо. А момчето което е стояло до теб е с леки натъртвания и счупена ръка. Ти си пострадал най-много. - отговори ми тя.
- А може ли да видя някой от тях? - попитах.
- Мисля, че ще мога да пусна един от тях за малко. - отвърна ми тя мило. И излезе.
YOU ARE READING
LOVE IN THE FIRE
FanfictionТова е моментът, в който животът на Кейла се преобръща и никога няма да е същият... Когато имаш две момчета, които обичаш до болка, но трябва да избираш...