Кейла

21 3 0
                                    

Прибрах се, нашите бяха седнали на масата в секидневната и двамата бяха оклюмали или по скоро майка ми бе оклюмала, баща ми по скоро беше уморен. Но и двамата бяха така замислени и летящи в пространството, че дори не забелязаха кога влязох... 

- Хей! - поздравих аз колкото да им привлека вниманието тук на Земята при мен в къщата ни в секидневната...

Пръв заговори татко а мама изглеждаше така сякаш всеки момент ще се разплаче още намираща се в нейния въображаем си свят...

- Здравей миличка! Кога се прибра? - попита баща ми с лека пресилена усмивка.

- Ами...Ами току що...не ме ли видя? - заекнах леко объркана. Какво се случваше тук?

- О, не съм забелязал. - каза той.

- Д-добре... Какво ѝ е на мама? - отново заекнах.

- Нищо миличка... - започна баща ми. - понякога нещата се случват не както сме ги планирали...

- Нищо неразбирам..говори направи защо мама изглежда така сякаш е видялапризрак?...

Тати раздруса рамото на мама, така сякаш да я събуди от съм и заговори:

- Шарлот, кажи на дъщеря ни какво става...-  подкани я баща ми.

Мама най-сетне се събуди от унеса си и заговори с мек тон.

- Миличка..понякога..нещата се случват не по план...-започна майка ми да овърта като баща ми...

- НЕ! стига сте ми повтаряли едно и също! Говорете направо какво се случва? защо изглегдате така?...- изнервиха ме и и да не исках да секараме в такъвявно за тях тежък момент им се развиках ама си го заслужиха.

- Аз и баща ти се развеждаме. Имаш срок до утре да избереш при кой ще останеш. - каза майка ми и заплака.

- МОЛЯ? НО ЗАЩО? КАК? - прилоша ми...какъв е такъв моя късмет? първо Хари е в болница, не съм се прибирала от доста време в нас заради него, а сега и наште ще се развеждат...

- Аз вече съм решила... - започнах.

- При мен или при баща ти и новото му семейство?-попита майка ми.

- МОЛЯ? БАЩА МИ ИМА НОВО СЕМЕЙСТВО? - очаквала съм го от няква степен от майка ми но не и от баща ми...неповярвах на ушите си...

- Миличка мога да обясня... - започна той и посегна да ме погали по главата, но аз се отдръпнах.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Apr 18, 2020 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

LOVE IN THE FIREWhere stories live. Discover now