Не мога да повярвам! Кейла дойде без да съм я умолявал и дори щяхме да правим... ако Бела не ни беше прекъснала. И сега ме води... Дори не знам къде ме води.
- Бела къде отиваме? -попитах аз намръщената сестра. Но има пълното право дами е ядосана. Замислих се над думите които каза ,,не знаете на каква опасност се излагате,, нещо такова беше нямам добра памет...
- Сега ще видиш! - каза тя ядосано.
- А може ли да ми поясниш с Кейла на каква опасност се излагахме та ние искахме да се целуваме...? - попитах аз ядосаното момиче, което ме буташе по един дълъг и пуст коридор.
- С кой? - попита ме сестрата.
- Оф с момичето което ни хвана да се натискаме. - поясних аз.
- А... - измрънка тя.
- Или го каза само защото ми беше ядосана? - продължих да питам с цялото си нахалство.
- Не разбира се! Ако нямаше опасност щях да ви оставя да се позабавлявате, но тя нямаше да оцелее...- каза Бела с вече не толкова ядосан тон.
- Но защо? Обясни ми! - леко се притесних и продължих с въпросите. Бела спря количката, въздиша и продължи.
- Виж Хари в момента в тялото ти текат едни много силни лекарства, от които организна ти има нужда за да заздравее по-бързо, но нейното тяло няма нужда от тях и ако навлязат ще се зблъскат със здравите органи на приятелката ти и ще ги съсипят за секунди...- обясни ми сестрата и въздиша.
- О божичко...аз..аз щях да я...да я обия...- започнах да заеквам. Не мога да повярвам щях да я загубя ако не беше Бела..
- Благодаря ти, че я спаси... Ако не ни беше спряла на време можеше да я загубя...-казах аз, бавно и измъчено.
- Това ми е работата. - каза Бела като продължи да бута количката по тесния, пуст и много дълъг коридор.
- А всъщност къде отиваме? - попитах аз.
- Да ти направят снимка на крака за да видим на къде върви.- каза сестрата като ми се усмихна. Когато накрая свърши коридора влязохме в едно сравнително тъмно помещение с много екрани и скенери. Направиха ми снимка, която продължи доста повече време от колкото очаквах. След което отново с Бела прекосихме дългия коридор, и тя ме върна в стаята ми.
...
Замислих се за това, което ми обясни Бела... Можел съм да я обия от любовта си към нея без дори да знам... И ако не беше тя моята Кейла нямаше да я има...
YOU ARE READING
LOVE IN THE FIRE
FanfictionТова е моментът, в който животът на Кейла се преобръща и никога няма да е същият... Когато имаш две момчета, които обичаш до болка, но трябва да избираш...