- Но съм.-казах аз. Когато го видях толкова крехък и чувствителен, просто не повярвах, че това е моят Хари. Но когато го погледна в очите виждам този Хари, с който бяхме зад училището ми, същия онзи луд, надут, готов веднага да нахълта на бой Хари, но зад маската на този чувствителен, нежен, наранен Хари...
- О Хари...- промълвих аз и го погалих по гърба.
- Спокойно, успокой се всичко е наред аз съм добре тук съм, и винаги ще бъда когато се нуждаеш от мен.- казах аз с болка на сърце. Не мога да го гледам така, просто сърцето ми се къса...
...
Постояхме малко така прегърнати след което аз леко се отдръпнах той ме погледна след което аз въпросително и бавно започнах да приближавам устните си към неговите, той ме гледаше в очите, но не помръдваше. При първия и най лек допир на моите с неговите устни усетих огън да минава през тялото ми, сигурна съм, че и той го усети след като толкова бързо превключи от сълзите към мен... Но за една стотна от секундата той се отдръпна и каза:
- Искам да ми обещаеш, че това няма да се разрасне в нещо по голямо, не и докато съм в това положение. Не знам какво ще правя ако ти се случи нещо.- каза той.
- Обещавам. Но искам и ти да ми обещаеш нещо.- казах аз.
- Каквото искаш.- каза той.
- Обещай ми, че в никакъв случай без значение какво ще се случи, никога повече да не изпадаш в такава криза. Моля те обещай ми... Не мога да те гледам така.- казах аз с болка на сърце и трепет в гласа.
- Обещавам. - каза той с лека усмивка и зачервено лице, след което отново допряхме устни и този път не само усетих огъня а ме изгори отвътре...
- Обичам те..- промърмори той докато си поемаше въздух. Не съм се чувствала в безопасност и щастлива така от години. Обичам го, обичам го..но предпочитам да не му споделям още най съкровените си чувства към него. Ще изчакам да се оправи, и тогава да говорим за тези ни отношения, за сега и това което имам ми стига. Стигат ми страстните му целувки и нежни прегръдки, като в този момент. Хари прекъсна мислите ми като отдръпна горещите си устни.
- Кейла...-каза той тихо.
- Да Хари...- отвърнах аз.
- Харесва ли ти?- попита ме той.
- Кое? - попитах аз.
- Това което правим.-каза той.
- Разбира се, че ми харесва.-отвърнах аз.
YOU ARE READING
LOVE IN THE FIRE
FanfictionТова е моментът, в който животът на Кейла се преобръща и никога няма да е същият... Когато имаш две момчета, които обичаш до болка, но трябва да избираш...