Кейла

30 2 0
                                    

Когато видях Зейн с гипса на ръката ми се сви сърцето. Всички бяха там и всички бяха тъжни и притеснени за Хари.

- Хей момчета! - казах аз.

- Хей, Кейла! - каза Зейн.

- Здравей, Кей - поздрави ме Луи.

- Хей! - каза тъжно и Найъл.

- Къде е Хари? - попитах хи аз.

- Още не е излязъл от операционната. - каза Найъл.

- Всеки момент трябва да свърши. - каза Зейн, за да ме успокои малко, но нещо не му се получи. И в този момент минаха с носилката, на която беше Хари. Водеха го в стаята му. Лекарят вървеше зад носилката и мъжът който я буташе.

- Може ли да го видя? - попитах доктора когато минаваше покрай мен.

- След малко скъпа, имаше малко усложнения! След 5 мин. ще можеш да влезеш когато трябва да се събуди. - каза докторът. Много мил доктор.

- Благодаря ви! - казах аз, благодарна за имформацията.

- Бела ще ви каже кога е възможно да влезете! - каза лекарят, а аз кимнах и той влезе в стаята на Хари.

Аз седнах до Зейн. Той нищо не ми каза. И след точно 5 мин. сестрата ме повика. Когато видях Хари да стои неподвижен на онова болнично легло, ми причерня, сърцето ме заболя. Аз се приближих към до него и седнах на стола до леглото му. От ръката му излизаха няколко тръдички по които течаха различни цветове течност. Аз хванах ръката му.

- Хари, ако знаех, че като се влюбиш в мен ще посрадаш така, нямаше да ви заговарям. - говорих аз на безжизненото му тяло и стиснах леко ръката му. Горчиви сълзи потекоха по страните ми.

- Ммм.. Кейла.. Не се обвинявай.. Аз съм виновен.. - простена Хари с полу отворени очи.

- Хари! - аз казах малко по-силно радостна, че се събуди.

- Ммм.. - измрънка той.

- Хей как се чувстваш? - попитах го аз.

- Хей! Като приемем, че не си чувствам ръката и крака, щом си тук всичко е идеално. - каза Хари вече по-отчетливо.

Аз лекичко го прегърна докато той лежи.

- Моля те, постой още малко така. - помолиме Хари. А аз ових ръце около кръста му внимателно и си сложих главата на корема му докато стоях на стола точно до леглото му.

LOVE IN THE FIREWhere stories live. Discover now