Когато отворих вратата погледа на Хари беше върху мен. Когато видях насълзените му очи разбрах и колко много го е боляло...
- Хей! - казах аз.
- Хей! - каза Хари болезнено.
- Как си? Боли ли те? - попитах аз. Като седнах на стола до леглото му.
- Да ти кажа боли ме, но след като знам, че си тук боли по-малко. - каза той мъчително, а аз хванах ръката му от която излизаха многото тръбички. Леко стиснах ръката му така, че да не го заболи заради системите.
- Защо дойде? - попита ме той.
- Освен, че е по-наредбитети, и се притесних за теб. Когато Зейн ми се обади бях в час, изгониха ме. А аз направо си тръгнах и колкото може по бързо дойдох. Излъгах майка ми.. Тя си мисли, че съм на разходка.. - казах аз без да споменавам с кого излъгах, че съм на разходка. Той ми се усмихна и леко изпъшка. Тази усмивка ми стопли душата в този зимен студен ден. Аз се изправих и леко се наклони над него като стиснах малко по силно ръката му.
- Кейла какво правиш? Не си отивай още моля те... - каза той леко мъчително.
- Няма да си ходя... - казах аз бавно и тихо, когато пуснах ръката му и двете ми ръце се увиха около кръста му. Главата ми автоматично се лепна на гърдите му, докато слушах учестения му пулс.
- Кейла добре ли си? - попита ме той леко притеснен.
- По добре от всякога. Не ти ли харесва, ако не ти веднага се махам.. - казах аз бързо.
- Не недей! Идеално е, не е възможно да е по добре. - каза той, а аз го целунах.. Той сякаш не очакваше този мой ход, но се впусна сякаш го е. Целувахме се докато сестрата не влезе с гръм и трясък и зад нея имаше мъж на средна възраст някъде метър и седемдесет висок с хубава леко мускулеста. Когато ме видя върху него лежаща и страстно целуваща го побесня..
- Какво правиш бе момиче! - извика тя. Аз стоях вцепенена и за червена от срам и от толкова целувки кой целуваш и хапеше бузите ми и носът ми..
- Спокойно Бела! Просто се забавлявахме! - каза Хари с лек хумор в гласа си.
- Просто се забавлявахте? Нямате си и на идея на каква опасност се излагате, а да не говорим за срамотии. Госпожице веднага напоснете! - извика сестрата. Аз станах от Хари и тръгнах да излизам, но той ме звана за ръката..
YOU ARE READING
LOVE IN THE FIRE
FanfictionТова е моментът, в който животът на Кейла се преобръща и никога няма да е същият... Когато имаш две момчета, които обичаш до болка, но трябва да избираш...