Het was 3 dagen geleden sinds dat Susie ontslagen werd. Alice wilde niemand zien dus daarom is vaak in de kelder. Bendy wilde ook niet gezien worden. Sinds dat hij per ongeluk Henry beet. Gelukkig liep Henry niet in gevaar dus hij is gezond.
Henry zit nu in zijn kantoor, gewoon aan het tekenen. Boris speelt op zijn klarinet, The Butcher Gang zijn gewoon aan het luien en Bendy en Alice zijn verdwenen. Niemand heeft ze gezien. Raar. Het zijn cartoons dus ze kunnen goed verstoppen waar ze maar willen. Toen hoorde hij een geklop op zijn deur.
'Kom binnen,' zei hij. Hij draaide zich om van zijn stoel.
Joey kwam binnen met een vrouw.
'Hallo, Henry. Ik wilde iemand aan je voorstellen. Dit is Allison Pendle. Thomas' vrouw. Zij is een nieuwe stem actres voor Alice.'
Henry schudde Allisons hand. 'Hallo, Allison. Mijn naam is Henry.'
'Leuk om kennis te maken,' zei Allison met een glimlach.
Henry glimlachte terug. Joey en Allison gingen uit Henry's kantoor. Henry is best verrast. Dus Allison is de vrouw van Thomas. Wow. Maar hoe zal Alice reageren? Heeft ze haar al ontmoet of nog niet? Alice is verdwenen ergens in de studio. Hetzelfde bij Bendy. Hij is ongerust over hen. Hij is blij dat al zijn cartoons een deel zijn van zijn familie. Hij houdt van hen. Hij houdt ook veel van zijn vrouw, Linda. Hij heeft al een paar dagen niet haar gezien. Henry is een busnis man dus hij werkt veel. Maar jij denkt nu aan dit: of dat hij met zijn werk moet stoppen. Hij heeft een zeer zware beslissing. Hij wilt ook zelfs zijn cartoons niet achter laten. Hoe zullen ze reageren? Zeker boos en triest. Hij wilt ook misschien met zijn werk stoppen omdat het al slecht wordt in de studio. Sinds toen zijn collega's hun verhalen vertelden, denkte hij er aan. Wat is er met Joey aan het gebeuren?
JE LEEST
Bendy And The Ink Machine: Whole Story
AventuraHenry Stein is een nieuwe animator werker bij Joey Drew Studios. Hij ontmoet ook andere personages zoals Wally Franks, Thomas Connor, Susie Campbell, Allison Pendle, Sammy Lawrence, Norman Polk en zijn leider, Joey Drew. Alhoewel, Henry is ook de be...