Hoofdstuk 2 Kennis Maken Met Norman Polk en Een Idee

86 5 0
                                    

Op de volgende dag kwam Henry Joey Drew Studios binnen. Hij was niet te laat. Goed maar ook, want anders zal hij problemen krijgen met Joey. Hij ging onderweg naar zijn kantoor. Hij opende de deur, ging binnen en deed de deur dicht. Hij ging op zijn stoel zitten en legde zijn werk tas naast hem op de grond. Er lag al een papier klaar op zijn bureau. Hij pakte een potlood uit en begon te denken. Hij vond spijtig nog geen ideeën. Hij denkte hard. Spijtig niets. Henry zuchtte en stond op van zijn stoel om rond te kijken. Hij ging naar de projectionisten. Hij zag toen een man die hij nog niet heeft ontmoet. Hij probeert één van de projectionisten te laten werken.
Henry nam het woord. 'Hallo daar. Ik geloof dat we nog niet hebben elkaar ontmoet.'
De man stopte en draaide zich om naar Henry toe. 'Ik geloof van niet. Jij bent nieuw hier. Mijn naam is Norman Polk.'
Henry glimlachte. 'Mijn naam is Henry Stein.'
Normal schudde Henry's hand en liet het los. 'Ik moet verder werken.'
Henry knikte. 'Oké.' Hij ging weg. Hij ging onderweg naar zijn kantoor. Hij had toen eindelijk een idee. Hij heeft een character bedacht.

2 weken later

Henry werkte 2 weken om het af te maken. Maar hij heeft het eindelijk af. Het was een demon cartoon. De demon had een glimlach, had een witte strik en heeft speciale dans tap schoenen aan. Henry glimlachte.
'Ik noem jou Bendy. Bendy The Dancing Demon.'

Bendy And The Ink Machine: Whole StoryWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu