Henry opende de deur van Joey Drew Studios en ging binnen. Het was een nieuwe dag voor hem. Hij kreeg intresse om voor Joey Drew Studios te gaan werken. Hij maakt dol graag animaties. Toen hij binnen was zag hij een man. Dat is Joey Drew.
Joey kwam naar Henry toe met een welkomde glimlach. Hij stopte voor Henry en stak zijn hand uit om te schudde.
'Welkom in mijn studio, Henry. Ik ben jou leider, Joey Drew. Aangenaam om jou kennis te maken.'
Henry glimlachte terug en schudde zijn hand. 'Bedankt, meneer Drew. Ik kan niet wachten om te beginnen met werken in jou studio.'
Joey liet Henry's hand los. 'Fijn om het te horen, Henry. Kom, ik zal je bij de andere voorstellen.'
Joey leidde Henry eerst naar de muziek kamer. Henry hoorde muziek spelen. Joey klopte op de deur en ging binnen waaraan muziek gauw stopte met spelen. Een man die een speciale stok vast heeft om muziek te spelen, draaide naar Joey toe.
'Ah, meneer Drew. Kan ik iets mee helpen?'
Joey schudde zijn hoofd. 'Nee dankje, Sammy. Ik wou alleen iemand nieuw voor je voorstellen. Dit is Henry Stein. Hij is een nieuwe animator die hier zal werken.'
Sammy keek naar Henry met een welkomde glimlach en stak zijn hand uit.
'Aangenaam om jou kennis te maken, Henry. Mijn naam is Sammy Lawrence. De muziek director.'
Henry schudde Sammy's hand en glimlachte terug. 'Hallo, Sammy. Aangenaam om met jou kennis te maken ook.'
Sammy liet zijn Henry's hand los en knikte. Joey nam het woord.
'Oké, nu dat jullie elkaar hebben leren kennen. Sammy, jij kan verder werken met muziek. Henry moet nog andere ontmoeten.'
Sammy knikte. 'Oké, meneer Drew.'
Joey knikte en hij verlaat de muziek kamer met Henry achter hem. De muziek begint weer gauw te spelen. Sammy Lawrence is de muziek director. Dus hij maakt muziek met andere personen die ook voor muziek spelen. Joey leid Henry naar een man die aan het keren was. De man stopte met keren.
'Is er iets mis, meneer Drew?'
Joey schudde zijn hoofd. 'Nee, niks mis. Ik wilde iemand voor je voorstellen. Dit is Henry Stein. Hij is een nieuwe animator die hier zal werken. Henry, dit is Wally Franks.'
Wally keek naar Henry en schudde meteen Henry's hand. Henry had het een beetje niet verwacht. Hij keek goed naar Wally en zag iets. Wally is een beetje zenuwachtig. Het lijkt precies dat Wally verlegen is om nieuwe mensen te ontmoeten.
'Hallo, Henry. M-Mijn naam is Wally. Wally Franks. Welkom i-in de studio.'
Wally glimlachte zenuwachtig. Henry gaf hem een warme glimlach. 'Bedankt, Wally. Wees niet bang. Ik bijt niet.'
Wally liet Henry's hand los. Hij glimlachte steeds zenuwachtig. Hij knikte en begint verder met keren.
Joey leidde Henry verder.
'Wally is gewoon verlegen. Hij poetst hier veel. Hij was vroeger een Ink Machine designer and attendant maar nu is hij ook een klusjesman net zoals Thomas die hier ook werkt.'
'Wie is Thomas?' vroeg Henry.
'Thomas Connor is ook een klusjesman. Soms werken ze samen maar niet altijd. Wally poets hier ook veel dus hij heeft hier twee jobs. Nu ga je Thomas Connor ontmoeten.'
Henry knikte begrijpend en Joey leid hem naar de Ink Machine. Joey zag Thomas Ink Machine repareren.
'Thomas.'
Thomas stopte met zijn werk en draaide naar Joey? 'Ja, meneer Drew?'
Henry had het een beetje niet verwacht weer. Thomas' stem was diep en serieus.
'Ik wilde iemand voor je voorstellen. Dit is Henry Stein. Hij is een nieuwe animator die hier zal werken. Henry, dit is Thomas Connor. De klusjesman net zoals Wally.'
Thomas keek naar Henry en schudde zijn hand. 'Hallo, Henry. Welkom.' Thomas glimlachte niet. Een beetje vreemd. Maar Henry liet het een beetje achter. Henry glimlachte wel.
'Bedankt, Thomas.'
Thomas liet Henry's hand los en begint verder te werken om Ink Machine te repareren. Joey leid Henry verder.
'Meneer Drew, is er iets mis met Thomas?'
'Thomas is gewoon een zeer serieuze man. Dat is gewoon zijn karakter. Hij is getrouwd met Allison Pendle maar die werkt hier niet. Thomas word niet zo graag gestoord tijdens zijn werk. Nu ga je Susie Campbell ontmoeten. De stem actres.'
Henry knikte en Joey leidde hem naar een kantoor. Dat moest zeker van Susie zijn. Joey klopte op de deur en ging binnen met Henry.
Susie glimlachte. 'Hallo, meneer Drew. Kan ik iets mee helpen?'
Joey schudde zijn hoofd met een glimlach.
'Nee, Susie. Ik wilde alleen iemand nieuw voor je voorstellen. Dit is Henry Stein. Hij is een nieuwe animator die hier zal werken.'
Susie schudde Henry's hand. 'Hallo, Henry. Aangenaam om kennis te maken met jou.'
Henry glimlachte. 'Hetzelfde.'
Susie liet Henry's hand los.
'Kom, Henry. Ik laat jou kantoor zien.'
Joey verliet Susie's kantoor met Henry achter hem. Het was niet ver van Susie's kantoor. Joey opende de deur en ging binnen. Henry volgde hem.
'Hier is jou kantoor, Henry. Mijn kantoor is naast jou. Kom gerust als er iets is of zo. Begin maar met tekenen als je ideeën hebt. Veel plezier, Henry.'
'Bedankt, meneer Drew.'
Joey knikte en verliet Henry's kantoor. Toen de deur dicht was, ging Henry op zijn stoel zitten. Hij glimlachte.
'Kan niet wachten om te beginnen.'
JE LEEST
Bendy And The Ink Machine: Whole Story
AventuraHenry Stein is een nieuwe animator werker bij Joey Drew Studios. Hij ontmoet ook andere personages zoals Wally Franks, Thomas Connor, Susie Campbell, Allison Pendle, Sammy Lawrence, Norman Polk en zijn leider, Joey Drew. Alhoewel, Henry is ook de be...