*6*

1.9K 110 1
                                    

Három napja, hogy Hope megkapta a képességeit. A lány már mindent kipróbált. A szuper gyorsaságot. A szuper erőt. A szuper hallást. A szuper szaglást. És a szuper ugrást. Meg persze a halhatatlanságot is.

- Na gyere. - mondta Luke. Az erdőben voltak. A fiú egy meglepetésre készült. Liam is velük tartott. Valami nagy zsákot cipelt.

- Megyek már. - söpört ki arcából feleslegesen egy gallyat, mert utána egy másik csapta meg.

- Vigyázz gyökér! - mutatott maga mögé Luke.

- Még egy? - lépte át a lány.

- Eddig még egy se volt.

- De. Kettő is. Csak nem volt, hanem van. - mutatott a két fiúra.

- Hahaha. Nagyon vicces. - gúnyolódott Liam. Miután elesett az említett gyökérben.

- Mi van a zsákban? - segítette fel Hope.

- Kaja. - porolta le gatyáját.

- Kaja? Minek? - ekkor egy suhogást hallott és két kéz takarta el szemét.

- A meglepinek. - mondta a kéz tulajdonosa. Luke. Egy éles füttyentés, és az egész erdő visszhangzott.

Hope suttogó hangokat hallott a feje fölött:

"Ez ki?" "Mi van a zsákban?" "Vajon étel?" "Szép a cica"

- Héj! - szólt vissza az utolsóra. - Nem vagyok cica.

"Farkas cica. Egyre jobban kedvelem." hallotta ugyanazt a hangot.

- Gyertek le. - mondta Luke. Az átmenetileg vak jövevény enyhe puffanásokat hallott. Aztán lélegzetek és szívdobogások zaját. Mindegyik egy irányból jött. Előle.

- Luke lebuktál. Ők farkasok. - próbálta elvenni a szemtakaróját. De az nem hagyta magát.

- Hoztunk ételt. - dobta le Liam a zsákot.

"Végre." "Eledel!" rohantak el Hope mellett páran.

- Luke. Három napig nem voltál! - állt ki az aki cicának nevezte Hope-ot. - Mi történt?

- Ben. Ez történt. - Hope szeme izzani kezdett, végül kéken ragyogott. Luke elvette kezét. Ahogy körbe nézett az előtte álló embereken, mindnek egymásután felragyogott a szeme. - ÍME HOPE ANN ANDERSON!! - kiáltotta szét. Az erdő visszhangzott hangjától. - Az elveszett lány. - súgta Hope fülébe. És mellé állt.

"Mary lánya?" "Ő lenne az alfánk?" "Luke leendő felesége?" Hope szeme már nem ragyogott. Ahogy a többieké sem.

- Ő lenne.... Az elveszett hős?! - nevetett a Bennek nevezett srác. - Hisz' ez csak egy lány! - nézet hátra, ezzel biztatva a többieket is a nevetésre.

- Én meg csak egy srác voltam a szemedben. És lám! Most tisztelsz. - vágott vissza Luke. Mire mindenki elhallgatott.

- Igen, de... Az más volt. - vett visszább az egójából.

- Na figyi. - eddig tűrte Hope. - Kicsit sem izgat, hogy mit gondolsz rólam. De ez van. Ezt dobta a gép. Sajnálom, ha valami nem tetszik. De senkinek nem kötelező itt lennie. Vagy de?

- Farkas cica, kemény.

- És ne hívj "farkas cicának".

- Rendben farkas cica. - gúnyolódott.

- Hova mész? - kérdezte Luke mikor Hope elindult a város felé.

- Darcyhoz. Ezen a héten még nem beszéltem vele. Tuti aggódik.

Farkasokkal párhuzamban. ✔️/ÁTÍRÁS ALATT/Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ