- És Anna. Vannak barátaid? - kérdezte Hope Anna Diaztól mikor mindenki elkezdett enni.
- Aha. - mondta unottan, telefon nyomogatás közben.
- Értem. - nézett rá mosolyogva apjára.
- Bogaram tegyük el azt a buta gépet. - nyújtotta kezét Mrs. Diaz a telefon felé.
- NEM! - húzta el a telefont a kislány. - Most tartok a 28.szinten még kettő és kiviszem a játékot.
- Kis butuska. - fordult Hope felé az asszony. Hope csak mosolygott. - És Hope. Hogy tetszik a suli?
- Eddig remek. Mondjuk az angol tanárunk elég monoton, de tűrhető. - kapott a témán Hope.
- És vannak barátaid?
- Darcy. Bár őt már születésem óta ismerem. De nagyon jóban vagyunk. Őszintén örülök, hogy velem van.
- BASZKI!! - hallatszott Anna felől.
- Drágám, hogy beszélsz?! - háborodott fel a nő. A lány apja meg csak morgott.
- Nem vagyok ovis!
*
- Kopp kopp. - szólt szelíden Tom. A vendégek elmentek. Hope fáradtan dőlt ágyába. (Aminek a huzatát egyből kicserélte mikor hazaért a múltkor) - Bocsi a "buli" miatt.
- Ahoz képest nem volt ANYYIRA borzalmas. Kivéve, amikor Anna a földhöz vágta az iPhone-át. - ült fel az ágyában Hope.
- Hát az durva volt. - ült le Tom Hope mellé.
- Azért az se volt semmi, amikor Clark rákérdezett a... Szóval a magán életemre. - nevetett Tom.
- Kemény. - értett egyet a lány.
- Na de az volt a csúcspont, amikor a kiscsaj bekapott egy falatot a kajádból.
- Láttad az arcát?
- Aha. - nevetett Hope.
- Ez nem McDonald's-os kaja? - próbálta Tom a lány arcát utánozni.
- Hahaha. - nevettek. Hope ekkor érezte magát először IGAZÁN vidámnak az apjával. Az a két hét után előszőr, ami a nyárból ment arra, hogy hozzászokjon a környezethez és kipakoljon.
*
Este Hope fáradtan, de vidáman dőlt ágyába. Amikor megzörrent a telfonja, felkapta a fejét.
Darcy: "Holnap töri dogaaaaa!!!
Bídóóó Bídóóó!!!"Hope: "Hozzak egy poroltót?"
Darcy: "Bíd.... NÖM. Nöm köll."
Hope: "Akkor jó éjt."
Darcy küldött neki bárányokról képeket. De Hope már csak rezgésre állította telefonját.
*
Éjfél körül valami Hope arcába világított, és rezgett. A lány kénytelen volt kinyitni a szemét.
Nemfogadott hívás: Ismeretlen szám.
- Ez meg ki? - motyogta a lány.
Ismeretlen: "Helló!"
"Milyen volt az első, meg a második napod?"
"Tegnapelőtt hamar elmentél."
"Köszönni akartam neked."
"De lehet, hogy csak nem vettél észre."Hope felült az ágyában, hogy jobban lássa az üzeneteket.
Hope: "Ki vagy te?"
Írta végül.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Farkasokkal párhuzamban. ✔️/ÁTÍRÁS ALATT/
LobisomemEgy legenda kering két falkáról. Az egyik falkának egy lány, a másiknak pedig egy fiú volt a trón örököse. A lány és a fiú szerették egymást. De nem lehettek együtt. Ebből háború lett. A háborúból sok halál. Végül a két falka egyesítette erejét. A l...