Off yine şu lanet alarm yüzden güzel uykumdan kalktım . Alarmı yapanın neyse kalktım banyoya girip rutin işlerimi halledip çıktım .
Bu gün okul var ve ben hiç gidesim yok niye acaba çünkü dersleri dinlemiyorum .
Neyse üstüme birşeyler giyip çıktım.Ayakkabı
Sonra garaja gidip hangi arabayla (tabi zengin olunca böyle oluryor .) gitsem diye düşündüm ve buldum .
Kızlar ile yeni okulumuza gitmeye başladık . kizlar tek sıra halinde beni takip ediyorlardı . Ve biraz gittikten sonra okula geldik kızlarla birlikte arabalarımizi park edip indik ilk jennie indi sonra jisoo indi sonra rose indi sonra lisa indi ve son olarak ben indim arabadan herkez bize bakiyordu ama bir dk bir grup vardı onlar napıyor yaa hemen koşarak onların yanına gittim .
Yun : napıyorsun lan gücün tek güçsüzlere mi yetiyor lan dedim.
Bazı kişiler bu kız yürek mi yemiş nasıl Bangtan boys a kafa tutar .diye söyliyip duruyor .ve bizim kizkar da geldi arkama durdular .Jk : yürü git işine bücür seninle uğraşamam .
Yun : sıkıyorsa uğraş kim kimi dövüyor. Hemen araya rose girdi.
Rose: senin yerinde olsam hiç bulaşmam çünkü yun dövüş de dünya birincisi seçildi.
Herkez hadi canım oha gibi sesler çıkarıyordu.
Bangtan boys ise şaşkın yüz ifadesi ile bize bakiyordu.
Yun : tek ben değilim bu da dünya ikincisi jennie var .
Jk : tamam lan yarın okul çıkışı kavgaya var mısınız ?
Ben kizlara baktim hepsi tamam dedi.
Neyse kızlarla birlikte müdürün odasına çıktık . Kayıt yapıp hepimiz yani sinifta olduğumuz öğrendik
Ders başlayalı 10 dk olmuş . Biz hemen sinifa çıktık.
Kapiyi ilk jennie çaldı tek tek iceri girdik . Ilk jennie sonra jisoo sonra lisa sonra rose en sonda ben girdim ve yeni fark ediyorum ki bu okul aslında erkek lisesiymiş. Neyse hoca kendinizi tanıtın dedi .
Ilk lisa başladı .
Lisa : merhaba ben lisa
Sonra jisoo
Jisoo : merhaba ben jisoo
Sonra jennie
Jennie : merhaba ben jennie
Sonra rose
Rose : merhaba ben rose
En sondaben ise sadece adımı söyledim.
Yun : yun
Neyse hoca soylededi.
H : lisa sen jimin yanına
Jennie sen tae nin yanına
Jisoo sen de jin in yanına
Rose sen ise suga nın yanına
Yun sen ise jungkook un yanına hadi oturun bakalım .
Bu o çocuk du . Aman fazla kafaya takmadım .Neyse dersleri birer birer biterken en son derse geldik . Dersin bitmesine tam 1 dk var ve sonunda zil çaldı . Ben hemen okuldan çıkıp otoparka gittim . Kizlarda arkadan geldi . Arabalarımiza binip evlere dağıldık yarın çok yorucu geçcek hemen üstümü değişip yatağa yattım ve sonrası karanlık ...........Oy ve yorum atmayı unutmayın
Army arkadaşlarım
:) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :)
♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡