10 *

860 64 7
                                    

Jungkook 'dan
Bir kere mutlu olmak istiyorum tanrım çok mu niye bütün kötü olaylar bizim başımıza geliyor şuan kucağımda duran melek yüzlü sevgilime bakıyordum . Ne bir kıpırti vardı ne bir nefes alışveriş vardı ve bu beni korkutuyordu .
Jk : aşkım hadi uyan bir tanem ben sen siz yaşayamam lütfen aç şu kömür gözlerini .
Bir yandan ambulansı beklemeye başladık . Oh be ambulans geldi yun ' u kucağımdan yavaşça aldılar ve sedyeye yatırdilar . Ve bende bindim ve hastanenin yolunu tuttuk .

-Hastane -
Bizim çocuklar da geldiler ve yun ' u beklemeye başladık . Aradan 1-2 saat geçtikten sonra ameliyathane ' nin kapısı açıldı . Doktor bizi gorunce gülümsedi .
Jk : doktor bey sevgilimin durumu nasıl ?
Dr : çok başarılı bir ameliyattı kurşun fazla ileri gitmediği için işimiz biraz kolay oldu hastayı normal odaya alcaklar geçmiş olsun . Dedi ve gitti sevinçten duramıyorum.
Ameliyathanenin kapısı yine açıldı ve melek yüzlü sevgilim açıktı sedyenin üstün de odaya gitmeye başladık . Bende kaç saattir uyumuyorum biraz gözlerimi dinlendirsem bir şey olmaz ve gözlerimi kapattım.

Yun ' dan
Gözlerimi zorlukla açtım ben nerdeyim ya en son ben vurulmuştum kafamı sag tarafa çevirdim ve bir adet sevimli sevgilim vardı . Of Kıyamam yaa ne ağlamıştır şimdi bu neyse yatakta oturur pozisyona geçtim .
Ve jungkook ' a seslendim.
Yun : jungkook hayatım hadi uyan .
Jk : yun acık daha nolur . Diye naz yaptı . Jungkook ' a acık şaka yapsak bir şey olmaz . Hadi bakalım Oyunculuğunu kullan yun başla.
Yun : ÇEK O PİS ELERINI ÜZERİMDEN SENI OÇ !!! diye bağırdım. Jungkook hemen kalktı .
Jk : nerde lan oç bir güzel döviyim . Diye bir hışımla kalktı yerinden odaya bir göz gezdirdi ama kimse yoktu ben tabi gülmeye başladım .
Jungkook bana sinirli bir şekilde baktı .
Yun : şaka yaptım aşkım ya hemen sinirlenme oppa .
Jk : bu işin şakası olmaz yun tamam mı ? Bu sefer affettim .
Yun : seni çok seviyorum oppa .
Jk : sen az önce bana oppa mı dedin .
Yun : evet dedim bak bir daha diyorum oppa .
Jungkook tam beni öpüyordu ki odaya birisi girdi. Ben o tarafa bakinca gülümsemem kayboldu . Çünkü bu kişi benim ........

Oy ve yorum atmayı unutmayın

Army arkadaşlarım :)

:) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :)
♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡

En heycanlı yerinde bıraktım hee

Neyse bayys ♡♡♡

BTS :) ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

BTS :) ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡

BAD BOY & BAD GIRL JJKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin