Bizim kızlar odaya girdi . Pardon daldı diyecektim . Neyse devam edeyim ben hemen hepsi üstüme atladı .
Rose : yaa bizi çok korkuttun yun
Lisa : Aynen
Jisoo: bir yerin acıyor mu ?
Jennie : seni çok iyi gördüm yun hep böyle kal olur mu ?Yun : Ben ıyim merak etmeyin kizlar EVET jennie hep böyle sağlıklı kalcam.
Sonra araya jungkook girdi.
Jk : yeterin kizlar biraz uzaklaşin sevgilimin yanından dedi . Jungkook
Lisa hemen söze atladı
Lisa : bak bak bizden kıskanmaya başladı.
Yun : tamam lisa yeter ben hemen jungkook a döndüm aşkım ne zaman çıkcam hastaneden.Jk : ben senin çıkış işlemlerini halletdim aşkım sadece üstünü değiştirip çıkcaz .
Yun : tm aşkım neyse ben üstümü giyiniyim dedim .
Herkes odadan çıktı sadece jungkook kaldı .
Yun : aşkım sende çıkıyorsun .
Jk : hayır aşkım sana yardım etcem ben şimdi birşey olur.
Yun : jungkook dışarı çık ben hallederim tm mı ?
Jk : Tm yaa off
Yun : oflama bak bozuşuruz senle dedim . Jungkook çıkıp gitti .
Bende üstüme şunları giydim :
Allahtan dolapta asılı boy aynası vardı da kendime baktım .
Saçlarım birbirine girmiş onları topuz yaptım sonra cildim solmuş ona da hafif bir makyaj yaptım ve hazırım . Benim işim bitti jungkook ya içeri girdi . Bana bakarak söyle dedi .Jk : aşkım eteğinin %50 si nerde ?? Diye sordu .
Yun : eteğim bu kadar jungkook dedim .
Jk : neyse ben bunun acısını çıkartırım yun dedi sonra hadi gidelim dedi .
Hastane koridorunda geçip gittik ve kapıya vardiyimizda kapılar ağır hareketlerle iki tarafa açıldı . Ben bir adım attım ve içime derin bir nefes çektim sonra yavaşça verdim .
Jungkook benim elimden tuttu ve arabasına doğru gittik . O sürücü koltuğuna ben ise yolcu koltuğuna geçtim . Jungkook arabayı çalıştırıp beni evime doğru yola çıktık .
1 saat sonra
Araba evimin önünde durdu ben tam inecekken jungkook kolumdan tuttu.
Jk : Görüşürüz öpücüğü yok mu ?
Yun: var dedim . Ve yaklaşmaya başladım o herhalde dudağından öpeceğimi sandı ama ben onun yanağından öptüm ve arabadan indim . Eve doğru yürümeye başladım. Kapıya vardım arkama döndüm ona el salladım oda bana el salladı sonra arabayı çalıştırıp gitti .Ben eve girdim hemen odama çıktım ve üstümü değiştirip yatağıma girdim . Jungkook u düşünerek uykuya daldım .
2 gün sonra
Aradan 2 gün geçti şimdi ise mezuniyet için hazırlanıyorum .
Elbisem şu ;
Ayakkabım şu ;
Makyajım şu ;
Ve şimdi hazırım beni almaya jungkook gelcek . Jungkook ne giydi çok merak ediyorum.
Aradan 5 dk geçti . Telefonuma mesaj geldi .aşkım
Aşağı in ben geldim .
Birşey yazmadan aşağı indim arabının içinde oturuyordu.
Ben direk arabaya bindim . O sıra bana söyle dedi . Bunu duyunca çok üzüldüm .
Oy ve yorum atmayı unutmayın
Army arkadaşlarım
Merhaba gençlik
Nasılsınız bakalım ??