Sabah gözlerimi yine şu lanet alarm yüzden açtım bu gün jungkook ile kavgamız var ve ben hemen okula gitmek istiyorum .
Hemen yataktan kalkıp banyoya girip rutin işlerimi halledip çıktım .Sonra şunları giyip çıktık.
Hemen arabaya binip yola koyuldum kızlar bende önce gitmiş . Ondan şarkı dinleyerek gittim . Okula vardım direk sinifa gittim aha bizim kizlar burda gidip yanlarına oturdum.
Yun : Günaydın kızlar
Hepsi de bana Günaydın dedi ve yerime oturdum 2-3 dk sonra şu gerizekalı jungkook ve Tayfası geldi .
Yun : oo gelmiş bizim tayfa hazirmisiniz kavgaya .
Jk : evet hazırız .
Yun : neyse seninle uğraşamam bad boy hadi dersini dinle de şu küçük beynine bilgi girsin .
Bizim grup oooo diye sesler çıkarıyordu . Jungkook bana sinirli bir şekilde bakıp dersi dinlemeye başladı .-okul çıkışı -
Okulun yarısı bizim kavgayı izlemeye gelmiş . Ve en sonunda ilk Bangtan boys geldi sonra ise blackpink bunlar ne kadar kavga etmek istese onları iten birşey vardı .
Yun : bayanlar hazır mıyız ?
Bp: evet hazırız . Dediler sonra jungkook konuştu .
Jk : beyler hazır mıyız ?
Bts : evet hazırız dediler.
Yun : ben başlıyorum ozaman haydi kazamız mübarek olsun .
Jungkook ' a tam yumruk vurcaktım.
Bizi arayan polisleri gördüm .
Yun : kızlar kaçtın polisler bizi ariyorlar bakin kizlar baktiyi an polisler bizi gördü.P: işte ordalar yakalayın şunları . Diye bagrinca biz hemen kizlarla koşmaya başladık . Ama birisi benim elimden tutup koşmaya başladı . O tarafa dönüp baktım ki bu kişi ..........
Oy ve yorum atmayı unutmayın
Army arkadaşlarım
:) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :)
♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡