Ama bir dk bu benim eski sevgilim woo jin hemen konuşmaya başladı.
Wj: dur lan bi şu yanında ki varya o benim eski sevgilim haberin olsun .
Jk : Nee doğru mu bu yun dedi .
Ben sadece kafa salladım . Jungkook hemen beni kolumdan tutup soyunma kabinlerin olduğu yere getirdi.Jk : bu gerçek mi ya sen niye demiyorsun bana bu benim eski sevgilim daha fazla döverdim .
Yun : kafayı yedin her halde sen tamam o benim eski sevgilim olabilir ama bir insana böyle yapıyorsun ya benim gözümde bir çöp kadar değerin yok biliyorsun demi. Tam Arkamı dönüp gidiyordum ama kolumdan tutup kendine çevirdi ve benim dudağıma yapıştı ve ben olayın şoku ile karşılık vermedim . Benden ayrıldığın da sert bi tokat atıp koşarak geri oturdugumuz yere geldim .
Yun : hadi kızlar gidelim .
Kizlar : tamam dedi .
Biz arabaya binip kızları evlerine koyup eve geçtim . Odama çıkıp banyoya girdim ustumdeki bütün kıyafetlerden kurtuldum. Ve kendimi sıcak suyun altına girdim . Biraz öyle durup çıktım .Üstüme rahat bir şeyler giyip aşağı indim mutfağa girip kendime bir peynirli makarna yaptım ve onu yedikten sonra yatak odasına gittim .
Yatağa girip kafa mı yastığa koyup kendimi uykunun rahat kollarına bıraktım .
.
.
.
.
.
.
.
-Rüya -
A: Kızım kızım uyan hadi . Gözlerimi biraz açtım karşımda annem vardı . Koşarak anneme gittim ama ona sarılmak istiyorum ama olmuyor . Bir anda annem kayboldu .Yun : Anne nerdesin anne cevap ver nolur beni yanlız bırakma bende senin yanına gelmek istiyorum ama nerdesin anne .
Anne diye çığlık atarak uyandım . Saat sabahın beşi ve ben ter içinde uyandım neyse duşa girip çıkayım .
Ama bir anda .....
Oy ve yorum atmayı unutmayın
Army arkadaşlarım
:) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :)
♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡