Ama bir anda biri ağzımı kapattı .
A : sakin ol ve benim dediklerimi dinle tamam mı ?
Kafa salladım ve konuşmaya başladı.
A : Annen ölmedi sadece seni bırakıp gitti . Yani annen hayatta tamam mı .Ellerini ağzım dan çekti . Hemen arkama döndüm ama bu nasıl olur arkamda kimse yoktu nereye gitti .
Bunları düşünerek okula geldim . Ve bu gün okula yürüyerek gittim .
Tam okula gidim karşıma jungkook çıktı . Ben hemen yanından geçip giderken kolumdan tuttu. Ben koluma bakarken jungkook da benim yüzüme bakıyordu .Jk : bana bu kadar mı çok kızdın .
Yun : sen kimsinki de beni sorguya çekiyorsun . Bütün okul bizim olduğumuz tarafa geldi . Bizi izlemeye başladı.
Jk : ben kim miyim ? Ben senin neyse
Dedi.
Yun : devam et hadi işte böylesin sen diyip hemen okuldan çıktım arkamdan jungkook geliyor.
Jk : tamam dur artık Özür dilerim.
Arkamda bağrıyordu.
Jk : YUN ARABA DİKKAT ET dedi.
Bir anda her yer karanlık oldu.Jungkook ' dan
Ona araba çarptı . Bir iki dk ona öyle baktım . Koşarak onun yanına gittim. Hemen bizimkileri aradım.
Suga hyung u aradım.
Jk : hyung ağlamaya başladım .
SG : noldu jungkook niye ağlıyorsun .
Jk : hyung ona araba çarptı.
SG : NEE ! hangi hastaneye gidiyorsunuz .
Jk : ****** hastaneye gidiyoruz.
SG : tamam geliyoruz.
Ambulans da yun çok kan kaybediyor diye söyleyip duruyorlardi.
Jk : iyi demi ambulans durdu. Hemen ameliyata almak için içeri girdiler .3 saat sonra
Ameliyat daha bitmedi ve ne çıkan var ne giren noluyor lan .
Dediğim zaman ameliyat kapısı açıldı. Ve doktor çıktı . Yüzü asıktı.
Dr : elimizden geleni yaptık ama .........Oy ve yorum atmayı unutmayın
Army arkadaşlarım :)
:) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :)