beni yılar önce bırakıp giden abim bu hemen jungkook üzerimden ittim .
wj: merhaba kardeşim .
Yun : merhaba sizi tanıyamadım siz kimsiniz acaba .wj: kardeşim tanımadın mı beni abin park woo jin .
ben şokla gözlerimi büyüttüm ve bir anda jungkook beni sarsmaya başladı .
jk: yun bana bak hayatım kendine gel !! jungkook bağrıyordu ama ben hiç bir şey duymuyordum ve bir den her yer bulanık oldu sonra biraz kararmaya başladı . bana noluyordu bir yandan jungkook bir yandan hiç görmediğim abim bana sesleniyordu . en son soğuk yerle buluştum .
jungkook 'dan
hemen yun 'u kucağıma alıp yatağa yatırdım hem bağırıyordum hemde ağlıyordum .
jk: yun aç gözlerini hayatım nolur KİMSE YOK YARDIM EDİN ! diye bağırdım bir tane doktor koşarak geldi .
dr: noldu burda dedi.
jk: abisiyle konuşuyordu fazla olayın şoku ile bayıldı ve kafasını çok sert yere çarptı.
dr: hemşire hanım hem rötgene götürün yun hanımı dedi ve yun 'u sedyeye yatırıp götürdüler.
aradan 2 saat geçti ve doktor yanıma geldi.
dr: yun hanım ufak bir beyin kanaması geçirmiş ve şimdi ameliyata olcak onu için haber verdim .
jk : bbeyin kkanamasımı ? dedim ve doktor söyle dedi.
dr: elimden geleni yapcam buna emin ol jungkook tamam mı?
jk: tamam doktor bey dedim . ve doktor yanımdan gitti.
1 saat sonra
az önce ameliyat bitti ve yun yogun bakım odasına aldılar . bense camdan ona bakıyordum aynı melek gibi uyuyordu . yanımda bir hareketlenme hissettim ve o tarafa doğru döndüm bu yun abisi woo jin di .
jk : senin burda ne işin var lan senin yüzünden beyin kanaması geçirdi benim meleğim .
wj: bende böyle olsun istemezdim ama bende bir kardeşimi görünce duramadım .tamam yıllar önce bırakıp gitmiş olabilirim ama bir sebebi var demi bende çok üzül- bir anda bir ses geliyordu.
benim meleğinin kalp ritmi düşüyordu doktorlar koşarak içeri giriyordu bense ellerim titriyordu. hemen elime telefonu aldım bizim çocukları aradım . telefona namjoon hyung çıktı .
Namjoon : alo jungkook noldu
jk: .....
namjoon: oglum cevap versene .
jk: hyung herkez ordamı .
namjoon: evet kızlar da burda bizim çocuklarda burda .
jk: hyung telefonu hopörlere alırmısın ?
namjoon : aldım jungkook .
jk : b-ben yun ş-şey kaybettik o öldü .
namjoon : sen ne diyorsun jungkook hemen oraya geliyoruz .
aradan 1 dk geçti doktorlar odadan çıktılar hepsinin başı yerdeydi .
dr: başın sağolsun jungkook elimizden geleni yaptık .
kapıdan giren bizim çocuklara baktım hepsinin gözü kıpkırmızıydı .
lisa : unniem nerde benim o-o-o yaşıyor demi .
jennie : yun nerde jungkook b-bize şaka yapmıyosunuz demi.
rose : unniem nerde jungkook SÖYLESEN NE SUSUYORSUN HADİ BİR CEVAP VER ?!!!!
jisoo: jungkook lütfen onun öldüğünü söyleme bana ben dağanamam biliyorsun ben harap olurum.
yazar'dan
aslında kız ölmemiştir çünkü kendisi bu hayatı artık yaşamak istemiyordu ama belki bir umut mutlu olabilirdi .
jungkook 'dan
çıkan doktora doğru yürüdüm ve ayaklarına kapandım .
jk: nolur birdaha deneyin nolur doktor bey diye yalvardım .
dr : tamam bir daha deniyoruz hemşire hanım elektirik şoku hazırların .
H:tamam doktor bey ..... hazır doktor bey . ve benim meleğimin kalbi tekrar ........
oy ve yorum atmayı unutmayın
army arkadaşlarım