Tanıtım :)

156 4 2
                                    

  Ilk kitabım ve yazım yanlısı yaparsam affedin.

  
    Buse Lavin Karahan

Mardinli. Ağa kızı,18 yaşında,lise 4 geçti. İstanbul da okuyor. Asi bir kız, çetesinin başkanı,çetesiyle aynı evde yaşıyor. Buğraya çok değer  veriyor...

    Hayal  Niva Karahan

  Mardinli. 17 yaşında, lise 4 geçtiler.Lavinin kuzeni ve çetesinden.Lavini çok seviyor. Buğra ile çok atışıyorlar. İstanbul da kalıyor.

    Buğra Awin Karahan

  Mardinli. 18 yaşında lise 4 geçti. Lavin in ikizi, lavinin çetesinden,Lavine çok değer  veriyor. İstanbul da yaşıyor...

     Musa Çetin

  Siirtli. 18 yaşında, lise 4 geçti. Lavinin çetesinden, Buğra ile çok yakın arkadaşlar. Istanbul da yaşıyor...

      Zena Kara

   Diyarbakırlı. 17 yaşında, lise 4 geçti. Lavinin çetesinden. Lavin ile yakın arkadaşlar. Istanbul da yaşıyor...

       Alaz Yılmaz

    Adıyamanlı. 18 yaşında, lise 4 geçti. Lavinin çetesinden. Buğranin yakın arkadaşı. Lavini ölen kardesi yerine koyar. Istanbulda yaşıyor.
  

        Karan Elis Ateş
 
     Mardinli. Ağa,sert ve duygusuz.18 yaşında, lise 4 gidiyor. Çetesinin başkanı, kardeşine çok deger verir. Mardinde yaşıyor. Istanbula  okumaya gidiyor...

   
      Berna Liya Ateş
 
    Mardinli.Ağa kızı,tatlı,şirin,aynı zamanda sert.17 yaşında,lise 4 gidiyor. Çeteden, Karanın kardeşi. Istanbul da okuyor. Mardinde yaşıyor, abisi ve çetesi ile birlikte kalıyor...

       Arel  Çakır

     Urfalı. Ağa torunu, sert. 18 yaşında, lise 4 gidiyor. Çeteden. Karanlarla birlikte kalıyor...

       Güneş Keskin

     Siirtli. Ağa torunu,18 yaşında,lise 4 gidiyor. Çeteden. Karanla birlikte yaşıyor.

      
        Nur Kaya

      Adıyamanlı.Ağa torunu. 17 yaşında, lise 4 gidiyor.Çeteden  Karanlarla kalıyor.

        Kerem Doğan

      Diyarbakırlı. Ağa torunu. 18 yaşında lise 4 gidiyor. Çeteden. Karanlarla kalıyor. Aynı okula gidiyorlar.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Apr 04, 2019 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Mardinli Asi Kız Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin