2. bölüm : İstanbul'da kedi olmak gibi

22 9 6
                                    

   *Bitti sanarken... Daha yeni başlıyormuş hayat ....*

  Babam gelip beni alana kadar okulun önündeki bankta  ölü gibi oturdum denizi izledim . On dakika sonra babam beni arabayla almaya geldi  .
" Hadi Selin , seni akşama kadar bekleyemem biliyorsun değil mi  ?"
Kıkırdayarak yerinden kalktım ve arabanın arka koltuğuna geçtim .
" Günün nasıl geçti canım ?"
Babam aynadan yüzüme bakıyordu  .
" İyi geçti , eski okul arkadaşımı bile buldum "
" Yeni sınıfın nasıldı ?"
Sınıfın nasıldı ? Aslında çok fazla dikkat edememiştim . Yani normal bir sınıftı ...
" Çok fazla dikkat etmedim aslında ... İyi bir öğretmenimiz de vardı "
" Hmmm .... İyi o zaman "
Başımı cama yaslayıp dışarıyı izledim , bitmeyen yollar .
" Eve gitmeden önce birlikte markete uğrayalım , bu akşam film izleyelim , biliyorum annen ile ayrılmamız seni üzüyor ama biz baba kız olarakta bir evde yaşayabiliriz değilmi bebeğim ?"
Annem ve babam ayrılma kararı almıştı .... ve mahkemede benim velayetimi babama vermişti .
" Artık çocuk değilim baba , o olmadanda yaşaya bilirim . Hem ben seninle olmaktan mutluluyum "
Babam bana bir gülücük attı ...
" O zaman kızımla güzel bir film gecesi yapalım "
Arabayı en yakın marketin önüne çektik . Babam arabadan indi ve benim için kapıyı açtı.
" Teşekür ederim Baba "
Birlikte markete girdik ve çerezlerin olduğu reyonu aradık . Yaklaşık 2 dakika sonra babam ve ben hangisini almak istediğimize karar veriyorduk .
" Ben şu peynirli olanı ve ... Birde şu acılı olanı alayım"
Babam boş boş bakınıyordu .
" Ben galiba ... Şu acılı olanı alacağım"
" E- emin misin baba ... O biraz fazla acılı o -olabilir de "
Babama gülmekten kekelemeye başlamıştım . O da gülerek yanıma geldi ve kolunu omzuma doladı .
" Senin babanda Adanalı "

" Yapma baba sen İzmir'li değilmiydin ? Yoksa ben mi yanlış biliyorum "

Babam ile en acılı olanları ve benim istediklerimi aldıktan sonra birer içecek aldık ve kasaya doğru ilerledik .

" İstersen ben öderken arabaya gidebilirsin "

" Tamam , arabada bekliyorum "

Marketin arka kapısından çıkıp arabaya doğru ilerlemeye başladım . Saat beşe geliyordu havada kararmaya başlamıştı .
  Park yerinde arabayı arıyordum ki biri beni tutup siyah bir araya doğru çekti .

" Babaaa ! B-bırak beni ! "

" Dur artık , yoksa-"

"Ne yaparsın beni öldürür müsün ? "

" Kes ve beni dinle "

Gözlerim ortama alışmaya başladığında önümde duran kişinin siyah bir maske taktiğini ve siyah takımı ile bana sinirle baktığını görebiliyordum .

" Ona gerçekten çok benziyorsun fark ettin mi ?"

Elini saçlarıma götürdü ve bir tutamını kulaklarımın arkasına attı .
 
" K- kimden bahsettiğini bilmiyorum " sesim titriyor ve kekeliyordum .
 
  " Ah tabiki biliyorsun , hatta onu çok iyi tanıyorsun "

"Tanımıyorum dedim sana !"

" Peki o zaman . Ama çok yakında yeniden karşılaşacağız asi prenses "

Cebinden çıkardığı şişeyle mendilini ısladı ve burnuma tuttu .
Gözlerim kararırken beni kaldırdı ve babamın arabasına doğru ilerledi ...

" Tatlım bu kadar uykun olduğunu söyleseydin keşke . Filim gecesini yarında yapabiliriz . Hadi şimdi uyu "

Babam odadan çıkınca yeniden gözlerim kapandı ve kendimi uzun bir uykuya bıraktım...
    Sabah kalktığımda babam alt katta kahvaltı hazırlıyordu . Dün gecenin korkusunu hâlâ üzerinden aramamıştım . Sesi kulaklarımda yankılanıyordu ' çok yakında yeniden karşılaşacağız ' o kıza benzemeyi ben seçmemiştim ki .
   Yataktan kalkıp üstümü giydim ve kahvaltıya inmeden önce telefonumu alıp mesajlara girdim .

Merhametsiz : İntikam Varoluşum Yokuşu  #Watys2019Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin