Birini sevmek ayrı bir dert , onu koruyamamak ayrı bir dert .
Yeniden herşeyin başladığı o yere gelmiştim , okul da kendimi güvende hissediyordum . Aslında benim için hiç bir yer güvenli değil çünkü ben bir sakarlık ve bela mıknatısıyım .
Okulun dik merdivenden çıkmaya çalışıyordum bir yandan da okulun girişini kontrol ediyordum . Uçar derecesine çıktığım merdivenlerde durduğumda omuzumda bir sıcaklık vardı ." Günaydın Selin "
Ada bana bakıp gülümsüyordu .
" Günaydın Ada , nasılsın ?
" Eh işte yani , sınıfa birlikte çıkalım mı ? "
" Olur tabiki "
Ada ile kol kola merdivenden yukarı 3. Kata çıktık ve sınıfın kapısına geldik .
" Oturacak bir yerin yoksa benimle oturabilirsin Ada "
Ada'nın yüzündeki sıcak gülümsemesi ve kahkülü ile gerçekten çok şirin bir kız olduğunu söyleye bilirim . Kore guruplarına ve kedilere bayılıyor , birlikte kitap okumayı ve konuşmayı en çok sevdiğim sayılı kişilerden biri benim için.
" Olur , nerede oturuyorsun ?"
Dün oturduğum yere oturmak için arka tarafa gittik . Ben cam kenarına oturdum ve kafamı sıraya yasladım .
" Günaydın kaçak " diye mırıldandı Görkem.
Kafamı kaldırıp yüzüne baktım ." Ya tabi ne demezsin "
İçeri giren tarih öğretmenin sesi ile ayağa kalktım .
" Günaydın çocuklar size iyi bir haberim var "
" Biliyorsunuz ki yakında önünüze zor sınavlar çıkacak ve sizin daha fazla gayret göstermeniz ve çalışmanız gerekiyor . Bu yüzden müdürümüz Asaf beyin aldığı karar üzerine , saat 8 ve 12 arası gece kursları açılmıştır . Zorunlu değil ama katılmanız öneririm "Ada ile ortak kararımız üzerine gece kurlarının matematik , fizik ve edebiyat bölümlerine kendimizi yazdırdık daha sonra ise Görkem ile konuşup onuda aynı kursa yazdırdım .
Öğe arası için sınıftan çıkmadım , biraz oturup daha sonra kulaklığımı takip müzik dinleyerek sıranın üstünde birleştirdiğim kollarımın üstüne kafamı koyup gözlerimi araladım .
Öğle arası bittiğinde ben uyuyordum . Açtığım şarkılar gerçekten çok fazla uykumu getirmiş , bende sıranın üstünde uyumuştum . Kalktığımda üstümde Görkem'in ceketi vardı ." Görkem ? " Diye mırıldandım.
" Günaydın prenses "
Kafamı kaldırınca gözlerim Görkem'in gözlerine kenetlendi .
Acaba ne kadar zamandır buradaydı , yoksa beni mi izlemişti." Ceket için ... teşekkürler ..."
Sesimde ki bitkin ve uykusuz tonu fark etmemiştir umarım çünkü onu daha da üzmek istemiyorum .
Oturduğu yerden kalkıp yanıma geldi ve elini alnıma koydu ." Hastamısın ? "
" Hayır . Ben sadece biraz uyumak istiyorum o kadar "
" İstersen seni evine bırakabilirim . "
" Tek başıma da gidebilirim "
" Ya o şerefsiz yine peşine düşerse "
" Taamam "
Sesindeki acıyı ve öfkeyi fark edebiliyordum . Onu bu halde bırakırsam da daha kötü olacağını . O yüzden çıkışta beni eve bırakmasına izin verdim .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Merhametsiz : İntikam Varoluşum Yokuşu #Watys2019
Mystery / ThrillerBir intikam hikayesi ... O okuduğunuz hikayeler hep mutlu sonla biterya ... İşte bu o hikayelerden biri değil . Bu hikaye bir intikam hikayesi ve her intikam eninde sonunda gerçekleşir ... Selin yeni okul yılına hiç alışıldık hikayeler de ol...