Bahçeye girdiğimizde Selin'in söylediği araba yoktu ve giriş kapısı ardına kadar açılmıştı . Arabadan kendimi dışarı attım ve eve girdim , merdivenlerden koşarak çıktım . Selim'in odasına geldiğimde kapı açıktı ,yerde sandalyeleler ve kırılmış birkaç çerçeve içinde fotoğraflar vardı. İçeri girdiğimde Selin yoktu , telefonu yerde parçalanmış duruyordu . Lavaboya ve banyoya baktım ama yoktu , yatağın arkasında ağır kokulu bir mendil parçası vardı , eğilip elime aldım . Deniz ve Burak odaya apar topar girdi .
"Abi kız yok (!) Gitmiş. Selin'i kaçırmış o şerefsiz (!) "
Elimde mendille ortada kalmıştım . Ailesine nasıl açıklayacaktım , kızının canının tehlikede olduğunu nasıl söylerdim .
"Abi kız gitti... kız gitti , yetişemedim...kız gitti "
Deniz ve Burak yanıma oturdu .
" Görkem tamam abicim bulacağız "
"Nasıl bulacağız ? Abi nasıl bulacağız ? Hiç bir iz yok-)
Camda gelişi güzel bantlanmış iki fotoğraf asılıydı . Bir tanesinin üstünde silinmiş gibi gözüken yazılar vardı . Sendeleyerek ayağa kalktım ve camın kenarına tutunarak ilk fotoğrafı aldım , diğer fotoğraftaki yazıları sesli bir şekilde okudum .
" Her prenses bir prens için yaşar , annen benim prensesimdi ama şimdi sen benim prensesim olacaksın asi prenses "
Okuduklarımdan sonra kimse konuşmuyordu .
" Selin'in...o-onun kaybettiği karısı olmasını istiyor..."
" Görkem "
" Selin'i bulmamız lazım . Hemen ."
" Polisi arıyorum"
" Tamam."
...
Deniz salonda polisle konuşuyordu , bende Selin'in babasının yanında yatağın üzerinde oturuyordum ." Biliyordum ama hiç bişey yapamadım "
" Nasıl ?"
" Fotoğrafta ki , Selin'in annesi Banu... "
" O kadın da..."
" Çok uzun zaman geçmişti , unuttuğunu düşünmüştüm..."
" Selin'in annesini alamayınca... Selin'i aldı "
Duyduklarım ile daha da kötü oluyor nefes almaya cesaret edemiyordum .
" Kızınızı ilk okuldan beri seviyordum... "
Bana nemli gözlerle bakıyordu.
" Onu korumak için her şeyi yaptım , düştüğünde elini tuttum ve yanind olacağıma söz verdim"Gözlerimi kapadım ve başımı eydim . Gözlerimden yaşların akmasına izin verdim . Omzumda bir çift el hissedince kafamı kaldırdım .
" Kızıma baktığın için teşekkür ederim "
"Ona bakamadım... kim bilir şimdi nerede...o adam... "
" Selin'i bulacağız "
-------------------------------------------------Gözlerimi açtığımda bir odadaydım , kimse yoktu . Korkuyla etrafa bakındım.
Kalkıp kapıya kadar gittim , kapıyı ne kadar zorlasamda açılmadı . Etrafta sadece bir cam, kapı , yatak , dolap ve lavabo vardı. Lavabonun kapısını açtım ve içeri baktım , cam ya da kapı yoktu . Gözüm aynadaki yüzüme kaydı . Tenim solmuş ve göz altlarım morarmış . Evde olanları birden hatırlayınca lavabodan çıktım , kapıyı zorluyor ve sesimi duyarlar diye bağırıyordum . Karşı taraftan biri kapıya yumruk atınca gerileyip yere düştüm . Düşmenin etkisiyle kurtulmaya çalışırken kapıya ve duvara vurduğum bileğim ağrımaya başladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Merhametsiz : İntikam Varoluşum Yokuşu #Watys2019
Mystery / ThrillerBir intikam hikayesi ... O okuduğunuz hikayeler hep mutlu sonla biterya ... İşte bu o hikayelerden biri değil . Bu hikaye bir intikam hikayesi ve her intikam eninde sonunda gerçekleşir ... Selin yeni okul yılına hiç alışıldık hikayeler de ol...