Deniz ve Burak geldiğimde evde oturmuş oyun oynuyordu.
" Abi sök konsolu eve götür daha iyi " Burak gülmekten kırılmıştı .
" E basıyorum basıyorum sonuç 6-0 . Abi bak hile yapıyorsun kesin "
" Ben Burak Esen'im hile yapmam "
" Neden Burak Esen bey olunca hile yapılmıyor mu ?"
" Deniz Yılmaz oluncada hile yapılıyor o zaman "
" Hile yapsam ben kazanırdım
be "" E işte hile yapanlar hep kazanamaz "
Deniz yastığı alıp Burak'ın önünü kapattı ve üstüne atılıp Burak'ın konsolunu da altında bırakarak üstüne çıktı .
"Deniz in üstümden "
" Hile yaptığı kabul et inerim "
" Nah beklersin "
Deniz koltuktan aşağı sarkıp Burak'ı yere düşürmeye çalışıyordu .
"Abi siz ne yapıyorsunuz ?"
İkiside beni yeni fark etmiş ve koltukta yerlerini düzeltmeye çalışıyorlardı.
" Hah Görkem , abicim al şunu üstümden "
" Noluyor abi , bu intikam alınacak . Yoksaaaa Görkem'i çağırıp hile mi yapıyorsun ? "
" Sensin hile yapan "
" Şimdi bilemedim "
" Tamam abi hile yaptım in üstümden "
" Hah işte böyle "
" Abi hadi toplanın , Onu görmeye gidiyoruz…"
Deniz hemen atıldı " Görkem sen iyi misin o adamın yanına gidemezsin !"
" Abi sevdiğim kız ne hallerdeydi sizde gördünüz , içim yanıyor ama onun başına kötü bişey olur diye bişey yapamıyorum . Abi ben bu kızı seviyorum hemde herşeyden çok seviyorum !"
Burak ve Deniz yanıma geldi " Görkem , biliyoruz abi . Her günün sevmekle geçti ama kız gerçekten çok güçsüz , kaldıramaz abi anla "
" Gerekirse başında beklerim ama abi ben… Selin'i herşey olarak kabul ettim onu bırakamam . Daha belli etmekten korkuyorum ona karşı duygularımı "
"Görkem…"
" Hazırlanın arabanın yanında bekliyorum "
Onlar bir cevap veremeden odadan dışarı çıktım , solandan hızlı adımlarla geçtim ve merdiveninin ahşap işlemeli trabzanlarına tutunarak hızlı adımlarla aşağı indim . Arabaya kadar bedenimi taşımakta zorlanıyordum . Bir dakika kadar sonra Burak arka , Deniz ön koltuğa geçti .
" Tamamız abi "
*
*
*
Geldiğimizde evin ziline bir çok kez bastık ama ses gelmemisti.
Burak ve Deniz'de komşulara sormak için gitmişti ." Görkem , adam taşınmış abi "
" Ne zaman ?(!)"
"Bir iki gün olmuş "
Elimi yumruk yaptım ve kapıya dayadım ." Geç kaldık "
Kapıya yaşlanmış beklerken son on dakikadır cebimde titreyen telefonumu çıkardım .
" Hassiktir abi Selin aramış "
Telefonu açıp hemen kapıdan uzaklaştım .
" On dakikadır sana ulaşmaya çalışıyorum , nerdesiniz ? Bişey mi oldu ?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Merhametsiz : İntikam Varoluşum Yokuşu #Watys2019
Mystery / ThrillerBir intikam hikayesi ... O okuduğunuz hikayeler hep mutlu sonla biterya ... İşte bu o hikayelerden biri değil . Bu hikaye bir intikam hikayesi ve her intikam eninde sonunda gerçekleşir ... Selin yeni okul yılına hiç alışıldık hikayeler de ol...