8. bölüm : Ay benim , gece senin

7 5 0
                                    

Yataktan bileğimi zorlanmadan kalkıp komodinlere tutunarak askılığın önünde durdum. Elimi fermuar götürüp yavaşça indirdim . Beyaz bir dekolte beni karşıladı , inciler ile işlenmiş ince zambak işlemeli yaka ve kabarık tüller ile bezeli etek…
  Eskiden boş olan masanın üstünde bir makyaj aynası ve kenarda tonlara ayrılmış rujlar ,far paletleri , allıklar  ve daha neler vardı . Parfümlerden birinin pahalı şişesine elimi attım ve kapağı açtım , odaya ağır bir koku veren zambak kokusu yayılıyordu . Kapağı kapatıp masaya geri bıraktım .
  Kapı zorlaaya başlayınca geri çekilip masanın arkasına girdim , odaya birinin girmesiyle  az önceki kokudan daha ağır bir zambak kokusuda içeri girdi .

" Beğendin mi ? Bu gün düğün günü , biraz mutlu ol "
Karşımda beklediğimden daha genç biri duruyordu .

" Seninle sence isteyerek mi evleniyorum ? Nasıl beğenmemi ya da mutlu olmam gibi şeyler isteyebiliyorsun ?"

" Ben istemem emir veririm prenses "

Boğazımda soğuk elini hissetmemle nefesim kesildi ve kendimi kurtarmak için geri atıldım . Elimi boğazıma götürüp yavaşça nefes almaya çalıştım .

" Hazırlan !"

Kapıdan aynı soğuk kanlılıkla çıktı . Yatağa oturup nefesimi düzenlemeye çalıştım .  Gözlerimden akan yaşlar yanaklarımı ıslatıyordu , korkmuştum ve yıpranmıştım . İki ya da üç gündür bu odada tıkılıp kalmıştım.

***
Masanın üstündeki telefonum titreyince aldım ve balkona çıktım .

"Görkem bey… sizi saat onda otelimizde ağırlamak isteriz "

" Ne için ?"

"Selin hanım ve İhsan Bey'in düğününe , Olympus Hotel altı numaralı salon "

Saat dokuzu beş geçiyordu ,

" Ender abi ! Polisi ara , hazırlan dışarı çık "

" Ne oldu ki ?"

"Abi sen hazırlan hadi !"

" Tamam sen arabada bekle geliyorum "

Merdivenlerin sonunda Ender abiyi onaylayıp dışarı çıktım. Şoför koltuğunda ritim tutup Ender abiyi bekledim . Kapıyı açık hemen yanımda ki koltuğa oturdu ...

Saat 9:30'da karakola varmistik, davaya bakan komiserin odasına apar topar girdik .
"Aykut abi ? " Aykut abi masasının başına gömülmüş dava dosyalarını inceliyordu .
" Efendim oğlum ? Bir haber mi aldınız ?"
"Evet abi, evet . O şer… o adam bizi otelinde ağırlamak istiyormuş… Selin'le evlenmek... Of abi kızla zorla evleniyor n'olursun bişey yap " Aykut abi hemen ayaklanıp yanımıza geldi .

" Aslı ? Kızım sende koş ekiplere haber ver… teknik birimden de birini yolla odama " dedikten sonra bize döndü ...

" Demek otelin adını da verdi "son on dakikada olayı ayrıntılı anlattım . Teknik ekipten gelen bir görevli numarayı ve telefonumu alıp odadan uzaklaştı .

" Saat ona geliyor abi n'olursun bişey yap…"

"Tamam oğlum , biz gidip kızı alıp dön-"

"Abi ne beklemesinden bahsediyorsun ! Üç gündür ben meraktan ölüyorum , abi dayanamıyorum " daralmıştım ve lanet olasıca her sabaha uyandığımda aklıma son konuşmamız geliyordu. Elimde ilacıyla bekliyordu , dönerde nefes alamaz diye . " Olmaz abi bende geliyorum ! "

"Ama ç- "

" Abi rica etmiyorum (!) Bende geliyorum (!) "

"Tamam gel benimle " Ender abi dışarı çıkmıştı , ona haber vermeden alt kata indik . "Kenan  !"

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 18, 2019 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Merhametsiz : İntikam Varoluşum Yokuşu  #Watys2019Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin