Christopher pov
Wow ona jest po prostu genialna!Śliczna,mądra, a do tego jeszcze wolna.Ale stop Chris ona ma złamane serce.Pierwsze muszę zdobyć jej zaufanie.Mam nadzieję ,że chłopacy nie pogniewają się na mnie za to ,że zaprosiłem Emilię na te imprezę.
-Już jestem-krzyknąłem ,wchodząc do domu.
-Nareszcie!Już miałem dzwonić na policję-z kuchni wyszedł Richard.
-Aż tak się o mnie martwiłeś.-zaśmiałem się.
-I jak ta randka?-po schodach zbiegł Zabdiel.
-A dobrze-odpowiedziałem ,przypominając sobie reakcję Emilki na moje słowa.
-Mianowicie -tym razem z salonu wyłoniła się postać Joela.
-Pierwsze byliśmy na kawie ,a później ją odprowadziłem.-odpowiedziałem.
-To jak na sam początek i tak dobrze-odezwał się Zabdiel.
-A i jest jeszcze taka jedna sprawa.-zacząłem temat.
-Jaka?- wpadł do kuchni Erick.
-No bo ja zaprosiłem Emilię na jutrzejszą imprezę.-zrobiłem niepewną minę.
-To dobrze.Przynajmniej lepiej ją poznamy.-powiedział Richard.
-Uff..-odetchnąłem z ulgą.
-A co ty brachu myślałeś ,że my będziemy na ciebie źli?-zaśmiał się Joel.
-No bo to miał być męski wieczór.-przypomniałem.
-A co ty myślisz ,że w tym klubie nie będzie żadnych dziewczyn.-poruszył znacząco brwiami Erick.
-Eee..Hamuj się Erick ja nie chce być wujkiem -ponownie odezwał się Joel.
-Nie mam zamiaru... no wiecie co.-bronił się chłopak.
-No mam nadzieję.-zrobił grobową minę Zabdiel .
-A i nie napij się za dużo bo ja nie mam zamiaru odwozić cię nieprzytomnego.-powiedziałem.
-No bo ostatnio jak Chris cię odwoził to obrzygałeś mu całą maskę.-przypomniał Joel.
-No ,ale posprzątałem-bronił się Erick.
-No jeszcze czego ,żebym musiał sprzątać auto po moim kumplu ,który nie umie kontrolować tego ile pije-prychnąłem.
-Dobra ja nie wiem jak wy ,ale ja to bym szedł spać.W końcu jest pierwsza w nocy.-zaproponował Richard.
-No ja też idę.-powiedział i pobiegłem na górę do swojego pokoju. Wszedłem na Facebooka i wysłałem do Emilii zaproszenie do grona znajomych.Później zapisałem ją w kontaktach jako "Emilka ;)".Zasnąłem z myślą jak jutro będzie wyglądać ta impreza.
C.D.N ;)
-
YOU ARE READING
Moja prawdziwa historia o miłości i życiu !
Ficção AdolescenteTo krótka historia 15 letniej Emilii ,która dotkliwie przeżyła rozstanie...