Witam wszystkich (jeśli ktoś to czyta/czytał) po długiej przerwie!
Ostatni rozdział tej książki pojawił się tu w 2017 roku a mamy rok 2019. Trochę czasu minęło.
Kiedy zaczęłam to pisać, był to rok 2016, miałam wtedy 15 lat, teraz mam 18.
Pamiętałam o tej książce, przez cały ten czas ale po prostu nie miałam weny (jeśli tak można nazwać, moje wypociny), potem po prostu, bałam się tutaj wejść, jednak w końcu się odważyłam. Zdziwiła mnie tutaj przede wszystkim liczba wyświetleń, nie jest ona duża, ale 2,1k wyświetleń? Nie spodziewałam się tego.
Dziękuję wszystkim którzy to przeczytali i gwiazdkowali, a jeśli są osoby które jakimś cudem czekały na aktualizację tego, to przepraszam ale takowa się nie pojawi.
Książka zostanie w takim stanie jakim jest. "Dorosłam" i kiedy zobaczyłam jeszcze raz to, co tam pisałam, to miałam ochotę to usunąć od razu, ale dużo nad tym myślałam i jednak tego nie zrobię.
Piszę już od jakiegoś czasu 2 nowe książki, które są trochę zaczerpnięte życiem moim i ludzi którzy mnie otaczają, są osoby które pomagają mi dopiąć, je na ostatni guzik. Nie wiem jeszcze czy zostaną one opublikowane. Jeśli zostałyby opublikowane to prawdopodobnie na moim drugim profilu.
Jeśli postanowię je pokazać, to na pewno pojawi się jakaś informacja o tym, jak i również o profilu na którym zostanie opublikowana.
Dziękuję jeszcze raz wszystkim którzy to czytali, oddawali głosy oraz osobą które oceniały te rozdziały przed opublikowaniem ich. <3
CZYTASZ
Pomyłka przy porwaniu
Dla nastolatkówHistoria będzie o szesnastoletniej dziewczynie Ashley która straciła swoich rodziców w wypadku, pozostał jej tylko brat. Kiedy wybrała się do Paryża, została tam porwana przez pomyłkę...