HASTANEDE
Burak yaklaşık 1 haftadan beri uyanmıyordu. Hala başındaydım. Doktorlar vücudunda aşırı dozda ağır haplar kullanıldığını söylediler. Belki uyanamayabilir bile dediler. Yine de içimdeki ümit beni Burak'ın yanında tutuyordu.Bunları düşünürken uyuyakalmışım. Birinin beni dürttüğünü hissettim ve irkilerek uyandım. Gözlerimi açtığımda Burak bana bakıyordu. Bir anda şok olup ona sımsıkı sarıldım. Ve Burak bağırdı.
" Hey sen! Ne yaptığını sanıyorsun?"
Bunu derken beni hızlıca itti az kalsın düşecektim. Bir anda ne olduğunu anlayamadım ve;"B-Burak sen iyi misin?"
"Oha lan adımı nereden biliyorsun?! Çıldıracağım a*k!"
"Aşkım şaka mı yapıyorsun ya?"
"Lan ne şakası,hâlâ yavşıyorsun, kızım çıksana odadan sen kimsin tanımıyorum bile seni!"
O an..
O an öylece durdum..
O ise bağırıyordu bana hâlâ..
İKİ YABANCI GİBİ..
Ama bu çok, bu çok adaletsiz.
Beni unutmuş olamazsın değil mi Burak?"Burak bak ben senin sevgilinim, biz çıkıyoruz. Seni çok özledim.."
"Adın ne senin?"
"Simay"
"Ya kızım sen beni mi kekliyosun ben niye bilmiyorum çıktığımızı o zaman? Deli misin nesin artık çıkar mısın odamdan bidaha gelmemek üzere defol git!"
"Burak, bak lütfen böyle davranma."
"Nasıl davranıyorum?!"
"İKİ YABANCIYMIŞIZ GİBİ.."
"Zaten öyleyiz, İKİ YABANCIYIZ BİZ. Bunu kafana sok ruh hastası kız!"
Odadan ağlayarak çıktım.
Doktorun yanına koşarak gittim.
Bu yaşadıklarım, şaka gibiydi.."Doktor Bey! O beni hatırlamıyor ne olur yardım edin çıldıracağım!"
"Hanfendi bi sakin olun, kimden bahsediyorsunuz?"
"Sakin falan olamam!!"
Bağırarak doktorun masasındakileri tek tek etrafa hızlıca atmaya başladım.
O sırada etraf karardı..Bayılmış olacağım ki, uyandığımda doktor başımda serumu takmış söyleyeceğim şeyi bekliyordu.
"Hanfendi iyi misiniz?"
"İyiyim ben. Ama o iyi değil, beni hatırlamıyor doktor bey!"
"Hanfendi, o kim söyleyin ki yardımcı olalım."
"Burak Yörük/3. Kat 104 numaralı oda. Beni hatırlamıyor. Ama ismini falan hatırlıyor umarım ki kısa süreli hafıza kaybıdır."
"Tamam hanfendi ilgileneceğiz."
EVDE
Simay babasıyla konuşur."Üzülme kızım herşey olacağına varır. Umarım seni hatırlar."
SABAH
Burak'ın olayının sonuçlandığına dair telefon geldi ve karakola gittim.
Memur bana olayı açıkladı."Burak Yörük ve Emir Duran arasında kavga çıkmış. Kavganın kargaşası içerisinde Emir Duran planını harekete geçirip Burak Yörük'ü para ve tehdit yolu ile kullandığı adamlarına kaçırtmış. Ve Burak Yörük'e çok ağır ve aşırı dozda ilaçlar kullandırmışlar. Zavallı çocuğun bedeni iflas etmiş olacak ki seni bile hatırlayamamış. Bunları itiraf eden Emir Duran değil, adamlarıydı. Ama diğer iki adam da yakalandı hepsi cezalarını çekecek kızım."
Bi an yere yığıldım. Gözlerim doldu tek yapabildiğim şey yutkunmaktı. Bu kadarını da beklemezdim diyeceğim ama onu da beklerdim. Şerefsizsin Emir Duran!
O sırada kapı çaldı. -tık tık-
"Komserim Emir Duran'ı getirdik."Emirle göz göze geldim. Kafasını öne eğdi.
Yaklaştım ve tokat atıp, yüzüne tükürdüm.
"ŞEREFSİZSİN EMİR DURAN!"
Kapıyı çarpıp çıktım oradan..1 AY SONRA
2 haber gelmişti.Emir ve adamları adam kaçırma ve alıkoymadan en az 8 yıldan başlayan ağırlaştırılmış hapis cezasına tabi tutuldular.
Ve Burak.. Canımın en içi.. Kalıcı hafıza kaybı yaşadığı ortaya çıktı. Beni ise hiç bi zaman hatırlamadı, hayatına almadı. Ve şimdi yurtdışında evli ve mutlu olduğunu duydum.
PEKİ BANA, O GÜÇLÜ KIZ SİMAY'A NOLDU BİLİYOR MUSUNUZ?
O GÜÇLÜ SİMAY KALMADI ARTIK. BURAK'TAN SONRA AŞK' A OLAN İNANCIMI YİTİRDİM.
AŞK' A İNANMIYORUM BEN ARTIK...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞKIN ESİRİ
Short StoryBeni delilercesine seven o, bi anda ortalıktan kaybolmuştu.. Ve eğer habersiz gittiyse benden, ona bunu çok ağır ödetirim.. Nerdesin Bal? Nerdesin... @QueenGirll1 tarafından yazılmıştır. İyi okumalar dilerim.