Resim: Burak ve Simay
"HAYIIIIIR" (nefes nefese)
Off rüyaymış şükürler olsun.. Ben ne yapardım o gerçekten gitseydi...Ayılamamış ve rüya, pardon "KABUS!!" yüzünden güne stresli başlayan bir ben ve -yürüdükten sonra- karşımda kapısından girip ders işlemem gereken okul birbimize öylece bakıyorduk. Sabah sabah okul mu olur ya! Ayrıca daha dün okuldaydım her gün mü gelicem be pöf! diye iç sesimle başbakayken içimi okurcasına bir ses geldi.
"Sana katiliyorum tatlim her gün okula mi gelinir ya!"
Oha lan bu çocuk uzaylı falan mı? İçimi okudu sanki. Neyse alt tarafı tesadüf.
Şaşırmış bakmış olacağım ki peşimden ayrılmayan Emir güldü ve;
"Ne o yoksa gerçekten içini mi okudum?"Sinirli sinirli baktım;
"Ne düşündüğüm seni hiç ilgilendirmez ve şu tatlım demeyi bi kes artık."Emir sırıttı ve gitti. Aptal çocuk! Amaan neyse yukarı sınıfıma çıkıp zil çalana kadar uyuyayım bari.
Bu lisede bana bi rahat yok anlaşılan ya! Evet doğru, sınıfta erik dalı açmış oynuyorlardı. Çantamı bırakıp poflamaya başladım ki tam o sırada kahraman gibi canım sevgilim Burak geldi.
Ben 10. Sınıfım ve o da 11. Sınıf. Kendisi çok yakışıklıdır. Boşuna meraklanmayın zaten benim sevgilim yani.Kantine kahve içmeye indik ve "IYY" yine o Burak 'a bakıp duran mal Selin duruyordu. Ona asagilayici bakışlarımı attım çünkü bana sinsice bakıp gülüyordu.
Masaya oturduk ve Burak birden kahkaha attı.
Kendimi tutamadım ve bu sinir bozucu günde kendimi sırıtırken buldum;"O kadar mı sinirli görünüyorum ya?"
"Yani, biraz. Neyse bunun önemi yok sen her halinle güzelsin ama söyle bakalım nedir canını sıkan sevgilim benim hahahah"
"Saçma sapan bir kabus gördüm sen, sen beni terkediyordun falan of neyse ya boşver önemi yok."
"Kızım saçmalama ben ve sen ayrı bu kelimeleri bile yan yana söylerken içim acıyo ben sensiz yapamam ki."
"Neyseki rüyaydı, seni seviyorum bal."
"Bende seni seviyorum balım"
Yukarı çıkarken Emir bana göz kırptı ve güldü. Heeeğh şimdi sıçtık işte. Burak gördü napıcam ben?!
"Ben bu cocugu s**erim ama he!
"Burak bana göz kırpmadı ki o yanlış gördü-"
Burak çocuğa ağız burun dalıyordu kahretsin bi bu eksikti şu boktan günde.
"Burak lütfen yapma değmez Burak!"
"Lan sen kimsin benim sevgilime asiliyosun günlerdir alttan aldım diye sen beni yoksaydın seni var ya"
Salak Emir hala sırıtıyordu.
"Simay seni çok seviyorum kızım anlasana artık!""Lan sus, suus!"
Emir' i Burak'ın elinden zor aldılar. Burak o kadar çok bağırmıştı ki artık boynundaki damarlar belli oluyordu. Ona sakinleşmesi için sarıldım. Ve ne kadar zor olsa da sakinleşti ve sınıflarımiza ayrıldık. Neyse ki tam 2 gün sonra okullar kapanıyordu yoksa kavgalar daha da uzardı.
-8 saat sonra-
Eve gittim.
Bugün ki olaylar beni fazlasıyla yormuştu. 2 gün sonra okulun bitecek olması da beni oldukça mutlu ediyordu. Yaz tatilini kim sevmez ki ama..
Yaz tatili bi yana rüyanın hala etkisinde gibiyim. Sanki, sanki gerçekti. Ve bu rüyanın gerçek olduğunu düşünmek bile beni oldukça korkutuyordu. Tüm bu düşüncelere dalmışken telefondan ses geldi "dızz dızz"
"Bal'dan 2 yeni mesaj"
"Yarın okula gelmeni istemiyorum."
"Yarın olayların arasında senin yanında olup o yavşak heriften koruyamazsam aklım sende kalmasın.""Ne olayı?" Yazdım.
"Ortalık fena karışacak. Beni seviyorsan gelme."
"Beni seviyorsan kavga etme." Yazabildim.
"Beni anlamıyorsun."
"Nasıl yani?" Off Burak!
"Seni sevdiğim için kavga ediyorum zaten.."
"Burak bak lütfen buna hiç gerek yok."
"Bana kalsa kendimi tutarım çocuk kendi istedi bırak zaten okulun son 2 günü. Kendi kaşındı. Yarın gelme lütfen seni seviyorum. İyi geceler Balım"
" BAL ÇEVRİMDIŞI "Off çıldırıcam ya aradım aradım açmiyo! Of Burak of. Mecbur onu dinleyip gitmemeliydim çünkü kavganın arasında aklı bende olursa Burak'a zarar geleceği belliydi. Onu riske atamam..
Sizce Simay yarın okula gitmeli mi? Siz olsanız ne yapardınız?
Tarafını seç ve yorumlarda belirt!
#BurSim mi #EmSim mi?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞKIN ESİRİ
NouvellesBeni delilercesine seven o, bi anda ortalıktan kaybolmuştu.. Ve eğer habersiz gittiyse benden, ona bunu çok ağır ödetirim.. Nerdesin Bal? Nerdesin... @QueenGirll1 tarafından yazılmıştır. İyi okumalar dilerim.