"Ahoj Eli", řekl Louis a opřel se o rám dveří.
"Ahoj,Louisi",řekla jsem a úsměvem a posadila se ke stolu s talířem toustů.
"Udělala jsi mi taky?" zeptal se a podíval se na mě.
"Jasně vem si"a podala mu talíř s toasty.
Když jsme do snídani, vyběhla jsme do ložnice a oblékla jsem se. Do kabelky, jsem si dala peněženku, mobil a klíče.Dala jsem pusu Niallovi a šla do šatny,kde už na mě čekal Louis.
Obula jsem si své oblíbené boty a přes sebe hodila kabát a šli jsme do jeho modrého auta.
"Tak kam se jede?", zeptala jsem se.
"To je překvapení",řekl Louis a dál ks sledovala krajinu, lesy, domy, louky a zvěř.Cesta trvala něco kolem hodiny a konečně jsme byli na místě.
"Tak pojď, ještě ti zavážu oči", řekl mi šeptem do ucha a tak i udělal.
Chytll mě za ruku a táhl mě někam.
"Nechci spadnout", řekla jsem a zasmála se.
"Držím tě neboj", řekl Louis a usmál se. To jsem já ale neviděla.Jak ráda bych jeho úsměvem chtěla vidět. Musí mít překrásný úsměvem.
Nad čím přemýšlím? Vždyť mám Nialla a nebo snad miluji Louise?
Tak to se určitě brzy i vy dozvíte."Můžeš", řekl jsem, když jsem jí rozvázal šátek.
"To je nádhera ten výhled", řekla jsem a koukala všude kolem sebe."Eli,tohle napsal Harry, když jsme u něj byl sám",řekl a ukázal mi papírek.
"Přečtu ti ho", řekl a já se na něj podívala ."S Eli se k sobě hodíte. A po pravdě? Myslím si že se Eli k Niallovi nehodí, budu ti držet palce. Měj se Harry", řekl a papírek mi dal do ruky.
"Louisi", řekla jsem šeptem.
"Hale, nechci aby ses sním rozešla, jen cituji to co napsal", řekl a usmál se.
Úsměv jsem mu opatila."Taky tě mám ráda, ale jako kamaráda, toho nejlepšího", řekla jsem a objala ho, obětí mi obětoval.
"To já přeci vím", řekl když jsme se od sebe odtáhli."A libim se ti?" zeptal se mě Louis.
"Louisi, to nezjistíš", řekla jsem a on s jen usmál.Konečně se jelo zpátky do města. Jsou 4 hodiny odpoledne, strávili jsme tu docela dlouho, ale mě to nevadilo.
Co když nás někdo viděl a večer budeme v TV? A sakra, řekla jsem si v duchu.
Doma
Přišli jsme domů a kluci tu nebyli divné.
Sedli jsme si teda k TV a zapli jí a to jsem fakt nečekala.Dneska v odpoledních hodinách, byla viděla Elis s jiným zpěvákem s One Direction, co tam dělali? Nevíme ale víme jedno, tato dvojice, po sobě dost jede.
Buďte s námi.Podívali jsme si na sebe a na sucho polkli.
"Věděli jsme že po sobě jedete", řekl za námi Liam a my se otočili, stáli tam všichni 3 a Ni se na mě koukal vraždícím pohledem.
"Tak jako první byl s tebou v posteli Harry, teď jsi semnou a táhneš za Louisem?",zeptal se a nezpouštěl mě z očí.
"Ni, není to tak jak to vypadá", řekla jsem a podívala se na Louise aby taky něco řekl.
"A jak teda!", zakřičel.
"Hale Ni, je s tebou šťastná, nechci ti jí vzít", řekl Louis a já kývla na souhlas."Tak si jí vezmi!", řekl a odešel do pokoje. Po půl hodině mi přinesl v tašce všechno oblečení.
"A ať vás tu nevidím", řekl a první se podíval na Louise a pak na mě.
Nechtěla jsme ti zůstat, jen kvůli tomu že se chová jako blázen, řekli jsme mu že mě Louis nechce přebrat ale zjevně to na něj nefunguje.
V šatně jsme se obuli a s kluky se rozloučili, vzala jsem si přes sebe kabát a vešli ven, do kufru auta jsme si dala tašku a podívala se do okna, kde jsem byla s Niallem.
Když jsi mě všiml, zatáhl žaluzie.
Nasedla jsem do auta, zamávala klukům a teď nás čekala hodina v autě
Když jsme konečně dojeli na místo, Louis mi ukázal kde vše najdu a v pokoji jsem si vybalila.Pokoje máme vedle sebe, takže dobrý.
Z dnešního dne jsme byla unavená a tak jsem si hned vlezla do sprchy a oblékla s do pižama.
"Tak dobrou", řekl Louis a objal mě.
"Dobrou", obětí jsem mu obětovala.
Šla jsme si ještě tyhle udělat hygienu.Poté ie si vlezla do postele a zavolá WiFi.
Ni byl aktivní, ale nehodala jsem mu psát. Buď napíše sám a nebo je definitivní konec.
Nakonec jsme usnula.
Počet slov 734.
Tak to jste nečekali co? Ale je to jen příběh, který skončí dobře.
Pokračování příště
ČTEŠ
Tábor s One Direction [DOKONČENO]
AdventureJsem donucela jet na tábor, tam vůbec ani nechci. Ale co se tam stane, ji změní život! 18 Ela jede se svojí mladší sestrou Elis na tábor čti dal 😜 Pojďte si přečíst jejich osudy!