Další den je tady, jsem v kuchyňi a snidam. Mám toasty. Po chvíli do kuchyně vběhnou i ostatní.
"Ni, co bys dělal, kdyby tě nechtěla?", zamyslel se Liam a zeptal se.
"Svět by se nezbořil", řekl jsem smutně.
"Nekecej, něco by sis udělal", řekl Zayn.
"Máte pravdu", řekl jsem a dojedl poslední sousto.
"Ni, nezapomeň si jablko!", křikl na něj Liam.
"Proč si ho jako mám brát?", zeptal jsem se, ale i tak jsem věděl naco myslí.
"Tak za prvé musíš být zdravý za 2, musíš být dobrý táta, takže tě to naučíme", řekl Liam a já koukal s otevřenou pusou.
"Já táta?", řekl jsem se smíchem.
"Jo ty, Eli určitě bude chtít prcka", řekl se smíchem Zayn.
"A za 3 musíme jet hned", řekl Liam a my se na něj otočili.
"Ještě musíme do květinářství, abys ji koupil kytku ne, mám snad myslet za tebe?", zeptal se Liam.
"Nic neříkám",odpověděl jsem. Vyběhl jsem schody, oblékl jsem si sako, vlasy js si opravil, před zrcadlem a krabičku s prstýnkem jsem seběhl schody."No Ni, sluší ti to", řekl Zayn s úsměvem. Úsměv jsem mu oplatil.
V šatně jsme se obuly a přes sebe jsem si vzal kabát a šli jsme do auta, který patřilo Liamovi.
Po 20 minutách jsme zastavili na parkovišti. Jako první jsme se li najíst so Nando's. Když jsme dojedli, vydali je se do vedlejšího obchodu "květinářství".
Vybral jsem růží a zaplatili. Nasedli jsme do auta a vyrazili na cestu. Jelikož jsme jeli ještě na opačnou stranu poro růží, čekala nás hodina a půl cesty v autě. Povídali jsme se a smáli se.
"Už jen 10 minut a jsme tam", řekl Liam vedle mě. Trochu jsem znervoznil.
Po chvíli jsme opravdu vystoupili a koukali na dům, který patřil Louisovi.Šli jsme a zazvonili jsme.
"Ahoj, co je?", zeptal se Louis a podíval se na nás všechny. Chceme si s tebou promluvit ", řekl Liam a ukázal na Zayna.
" A ty? ", zeptal se o rám dveří.
" Jdu za Eli", řekl jsem nervózně.
"Tak pojďte no", ukázal a pustil nás. V šatně jsme se vyzuli a kabáty sundali."Tak říkejte", řekl jsem, když jsme si sedli v obýváku.
"Chceme aby ses vrátil, chybí nám ta chvíli, co jsme prožili", začal mluvit Liam a Louis se na něj s úsměvem podíval.
"A chybíš nám", řekl Ni a ostatní kyvli.
"Taky mi chybíte", řekl jsem a objal je."A vy taky někomu chybíte", řekl jsem a podíval se na Eli, která vešla do obýváku v šatech.
"Ahoj, kluci!", vykřikla vesele a kluky objala.
Pak jsem se zastavila u Nialla podívala se mu hluboko do očí.
"Taky jsi mi chyběl", řekla po chvíli a objala ho.
"Ty mě taky", řekl jsem a odtáhl se."Tady máš růži", řekl Ni a podal mi s úsměvem růží.
"Děkuji ti", řekla jsem a růží si vzala do ruky.
Podíval jsem se na kluky a kyvli na mě abych začal."Eli, byl jsem strašný blbec, když jsem si myslel že chceš Louise. Moje srdce byje jen pro tebe a NAVŽDY BUDE!", řekl jsem a podíval se jí do očí. Nic nestihla říct a já si před ní klekl.
"Zlato, ptám se ti, vzala by sis mě?", řekl jsem a vyndal z kapsy krabičku a otevřel jí. V krabičce našla, nadjerny prstýnek.
"Ano vezmu", řekla vesele a objala mě. Políbil jsem ji a já jí polibek oplacel.
"Gratulujeme!", začali všichni křičet a jásat.Jsme u Louise doma a máme po večeři.
"Miluju tě", řekl jsem ji šeptem.
"Já tebe", řekla a ponořila se v mém obětí do snů.Tak co bude z Nialla táta? 😮
To se brzy určitě dozvíte 😜Pokračování příště
ČTEŠ
Tábor s One Direction [DOKONČENO]
AventuraJsem donucela jet na tábor, tam vůbec ani nechci. Ale co se tam stane, ji změní život! 18 Ela jede se svojí mladší sestrou Elis na tábor čti dal 😜 Pojďte si přečíst jejich osudy!